کشف کمپوت قاچاق میلیاردی در سراب دوره چگنی

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۳۴:۵۲
کد خبر: ۴۱۴۹۱۲
کشف کمپوت قاچاق میلیاردی در سراب دوره چگنی
جانشین فرمانده انتظامی استان ، از کشف 23 هزار و 520 قوطی کمپوت آناناس قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در دوره چگنی ، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،سرهنگ " علی احمدی تبار " گفت : در راستای طرح مبارزه با پدیده قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ، ماموران پاسگاه « چنار » دوره چگنی در آزادراه خرم زال ، یک دستگاه کامیون را توقیف کردند .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی ، 23 هزار و 520 قوطی انواع کمپوت آناناس قاچاق را کشف کردند .

جانشین فرمانده انتظامی لرستان ، با اشاره به دستگیری راننده متخلف تصریح کرد : محموله مذکور از استان های جنوبی به سمت استان های غربی بارگیری شده بود .

احمدی تبار با بیان این که ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان ، یک میلیارد و 200 میلیون ریال بر آورد شده است ، اظهار داشت : در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام « اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل » نام گذاری شده است ، بایستی تمامی دستگاه ها ، سازمان ها و مسئولان در تحقق شعار سال ، با پدیده شوم قاچاق در جهت ایجاد بستر مناسب برای شکوفایی اقتصادی کشور ، مبارزه مستمر جهادی داشته باشند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز