بازدید استاندار خراسان رضوی از دو واحد صنعتی

۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۳:۰۳
کد خبر: ۴۱۵۲۸۶
بازدید استاندار خراسان رضوی از دو واحد صنعتی
با حضور استاندار خراسان رضوی جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در یک واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی توس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رضا رشیدیان طبق برنامه هفتگی خود از دو واحد صنعتی واقع در شهرک صنعتی توس و محور غرب مشهد بازدید کرد و پس از بررسی مشکلات، دستور مقتضی برای رفع آنها صادر کرد.

وی در ادامه در جلسه ستاد تسهیل که با حضور مدیران ستادی استانداری و مرتبط با حوزه صنعت برگزار شد، گفت: توجه به مسائل زیست محیطی یکی از اولویت های توسعه محسوب می شود.

وی افزود: با اهتمام صورت گرفته صنایع آلاینده محور غرب شناسایی و برای رفع مشکلات آنها اقدام شد.

استاندار خراسان رضوی تامین آب مورد نیاز صنعت را ضروری دانست و تاکید کرد: با بازچرخانی آب و استفاده مجدد آن در این حوزه علاوه بر کاهش مصرف به نیازها در این بخش پاسخ داده می شود.

رشیدیان با اشاره به تصویب 763 میلیارد تومان تسهیلات از سوی دولت برای رونق واحدهای صنعتی استان، افزود: در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" ، حمایت از واحدهای تولیدی برای عرضه محصولات باکیفیت داخلی یک اولویت است که از این طریق می توان زمینه ارتقا شاخص های اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار را فراهم کرد.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر لزوم همراهی بانک ها در اعطای تسهیلات با کارمزد مصوب به واحدهای تولیدی، افزود: هیچ یک از بانک های عامل حق ندارند بخش نامه های درون سازمانی خود را بر مصوبات ابلاغی دولت در ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی اولویت دهند.

شایان ذکراست؛ همچنین مشکلات واحدهای صنعتی مشمول ماده 141 قانون تجارت بررسی و مقرر شد در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود.

گفتنی است؛  تصفیه خانه جدید یکی از این واحدهای صنعتی با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز