گامی دیگر برای تحقق اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم لرستان :

استاندار برای تصویب طرح‌های عمرانی با اتوبوس به دلفان رفت

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۸:۳۲:۰۴
کد خبر: ۴۱۵۵۲۷
استاندار برای تصویب طرح‌های عمرانی با اتوبوس به دلفان رفت
استاندار لرستان همراه با معاونین و مدیران کل جمعه با حضور در بخش کاکاوند شهرستان دلفان ،مشکلات این بخش را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مهندس بازوند استاندار لرستان همراه با معاونین و مدیران کل صبح امروز جمعه با حضور در بخش کاکاوند شهرستان دلفان ،مشکلات این بخش را مورد بررسی قرار داد.

در این جلسه که با حضور نماینده شهرستان و مسئولین محلی،بیش از ۳ ساعت به طول انجامید؛ ۲۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش های مختلفی از جمله نوسازی مدارس،گاز رسانی،برق،آب،کشاورزی،بهداشت،مخابرات و صدا و سیما مصوب گردید.

با اتمام و بهره برداری از این پروژه ها در سال ۹۵؛گامی دیگر برای رفع محرومیت از بخش های محروم استان برداشته خواهد شد.

گفتنی است سفر امروز استاندار لرستان و هیئت همراه به منظور کاهش هزینه ها،با اتوبوس انجام گرفت.

 هوشنگ بازوند روز جمعه در شورای برنامه ریزی و اشتغال لرستان که در بخش کاکاوند دلفان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم لرستان افزود: مصوباتی که در رابطه با بخش کاکاوند در این جلسه اتخاذ شدند باید بطور ویژه در دستور کار قرار گیرند.

علی رستمیان نماینده سلسله و دلفان ،جعفر طولابی فرماندار و امرایی بخشدار کاکاوند مشکلات ناکافی بودن بخش های شهرستان دلفان مشکل آب شرب در روستاها ، راه ارتباطی، آب شرب روستاها ،ناکافی بودن امکانات ورزشی تفریحی ، وجود مدارس تخریبی ، دیمی بودن اراضی منطقه و بیکاری را از مهترین مشکلات دلفان و بخش محروم کاکاوند برشمردند.
در این جلسه مدیران کل استانی برنامه و طرح های خود را برای سال جاری در بخش کاکاوند اعلام کردند
استاندار لرستان گفت: در این جلسه برای اجرای 25 پروژه با اعتباری بالغ بر 370 میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش های مختلفی از جمله نوسازی مدارس ، گاز رسانی ، برق رسانی، آبرسانی ،بخش کشاورزی ، بهداشت ، مخابرات و صدا و سیما تصویب شد.
بخش کاکاوند با 30 هزار نفر جمعیت یکی از بخش های شهرستان دلفان است که در شمال استان لرستان واقع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز