هفته محیط زیست فرصت مناسب برای آموزش های شهروندی

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۵۶:۳۰
کد خبر: ۴۱۵۹۷۴
هفته محیط زیست فرصت مناسب برای آموزش های شهروندی
اصغری گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در طول سال برنامه های گسترده ای در خصوص آموزش های شهروندی در حوزه محیط زیست دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهری شهرداری تبریز هفته محیط زیست را فرصتی مناسب برای آشنا شدن شهروندان با تکالیف و وظایف آنها در حوزه محیط دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیرضا اصغری با تشریح برنامه های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در هفته محیط زیست گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در طول سال برنامه های گسترده ای در خصوص آموزش های شهروندی در حوزه محیط زیست دارد که نمود آن برنامه ها را در هفته محیط زیست نیز شاهد بودیم.

اصغری اظهار داشت: توزیع بسته های اموزشی در سطح شهر توسط پاکبانان سفیران پاکیزگی شهر از جمله برنامه های سازمان بود که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس این طرح، پاکبانان به عنوان نمایندگان شهرداری و سفیران پاکیزگی شهر اقدام به توزیع بسته های فرهنگی و آموزشی به رانندگان در سطح شهر می نمایند.

وی افزود: برگزاری کارگاه اموزشی برای مربیان بهداشت مناطق با محوریت کتابچه ویژه پسماندهای خانگی و برگزاری کارگاه آموزشی برای شهرداران مدارس با محوریت آموزش قوانین مدیریت پسماندها در راستای شروع همکاری مستمر از دیگر برنامه های سازمان مدیریت پسماند در این هفته بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز