دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان :

آغازفعالیت کمیته نظارت برکلینیک ها وکمپ ها در استان

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۰:۴۶
کد خبر: ۴۱۶۱۹۱
آغازفعالیت کمیته نظارت برکلینیک ها وکمپ ها در استان
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: کمیته نظارت استان در بحث ‏کمپ ها وکلنیک های فعال تشکیل شده است واین کمیته در شهرستان‌ها نیز می‌تواند زیر نظر ‏فرمانداران فعالیت خود را آغاز کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان؛غلامرضا  آقامیرزایی درجلسه شورای ‏فرعی کوهدشت گفت: با توجه به پروتکل جدید در مورد مدیریت کمپ ها میتوانیم کمپ ها را ساماندهی ‏کنیم.

وی افزود: کمیته نظارت استان در بحث ‏کمپ ها وکلنیک های فعال تشکیل شده است واین کمیته در شهرستان‌ها نیز می‌تواند زیر نظر ‏فرمانداران فعالیت خود را آغاز کند.

در ادامه این جلسه جهانیان سرپرست فرمانداری کوهدشت گفت: متاسفانه بیکاری یکی از علل گرایش ‏جوانان به اعتیاد در این شهرستان است که امید داریم بتوانیم با ایجاد اشتغال سالم در این زمیتهاقدام ‏موثری بعمل آوریم

جهانیان همچنین خواستاربرخورد جدی و قانونی لازم دستگاه های قضایی وانتظامی با فروشندگان ‏مواد مخدر شد وگفت: باید مستندات قانونی لازم جهت اعمال قانون برای مجریان تهیه ودر اختیار ‏دستگاه های قضایی قرار گیردتا بتوانیم برخورد مناسب و باز دارنده ای با تولید کنند گان وفروشندگان ‏مواد مخدر داشته باشیم.‏

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز