مجتمع ذخیره سازی شوریجه به سامانه دیسپچینگ شرکت ملی گاز پیوست

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۹:۱۹
کد خبر: ۴۱۶۶۶۶
مجتمع ذخیره سازی شوریجه به سامانه دیسپچینگ شرکت ملی گاز پیوست
کارشناس ارشد تعمیرات ابزار دقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از راه اندازی آنالایزرهای کنترل کیفی گاز ذخیره سازی و پیوستن مجتمع ذخیره سازی شوریجه به سامانه دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سرخس، سید قاسم پور حمزه با اعلام این خبر افزود: در راستای اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از تجهیزات، آنالایزرهای پیشرفته واحدهای نم زدائی گنبدلی که به دلیل کمبود گاز 9 ماه سال بلا استفاده بوده به واحد ذخیره سازی منتقل شد و پس از نصب، راه اندازی و در سرویس قرار گرفت.

وی اظهارداشت: این اقدام با هزینه 330 میلیون ریال حدود هفت درصد قیمت خرید آن انجام گرفت و450 میلیون ریال صرفه جویی را به دنبال داشته است.

کارشناس ارشد تعمیرات ابزار دقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد ادامه داد: سامانه دیسپچینگ فوق شامل دستگاه ( اندازه گیری مقادیر کیفی گاز، نقطه شبنم مایعات نفتی و رطوبت ) می باشد.

پور حمزه با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " نامگذاری شده است تاکید کرد: این اقدام ارزشمند با عزم ملی کارشناسان واحد ابزار دقیق و مدیریت جهادی مدیران ارشد این مجتمع گازی، ضمن جلوگیری از خروج ارز و قطع وابستگی به خارج، اقدامی عملی در راستای اقتصاد مقاومتی در این پالایشگاه می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز