در پیام شهردار تبریز به افتخارآفرینی دلاورمرد کشتی ایران تاکید شد؛

افتخارآفرینی پهلوان تبریزی رکن مهم قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۴۴:۰۴
کد خبر: ۴۱۶۷۷۶
افتخارآفرینی پهلوان تبریزی رکن مهم قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران
بار دیگر فرزندی از خطه دلاور خیز آذربایجان، حماسه ای از قدرت و استقامت را رقم زد و ملت عزیز ایران اسلامی را غرق در غرور و شعف ساخت.

شهردار تبریز با صدور پیامی افتخارآفرینی پرویز هادی، کارمند شهرداری تبریز و عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان را در رقابت های جام جهانی آمریکا تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در پیام شهردار تبریز آمده است: بار دیگر فرزندی از خطه دلاور خیز آذربایجان، حماسه ای از قدرت و استقامت را رقم زد و ملت عزیز ایران اسلامی را غرق در غرور و شعف ساخت.

 صادق نجفی در ادامه این پیام، قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان را در حضور رقبای نامی کشتی با درخشش پرویز هادی، تجلی حماسه ای دیگر خوانده و  آمده است: فرزندان این مرز و بوم، در هرکجا که حاضر شوند، عرصه های قدرت، شجاعت و موفقیت را به نام نامی ایران، تسخیر می کنند؛ همچنان که پرویز هادی، کارمند غیور شهرداری تبریز، توانست با برتری مقابل حریف قدر خود، مسیر پیروزی تیم ملی کشتی کشورمان را هموار سازد.

شهردار تبریز، ضمن تبریک به این کشتی گیر توانمند کشورمان، اظهار امیدواری کرد تبریز و ایران، همواره از داشتن چنین فرزندانی، سربلند و سرفراز در همیشه دوران باشد.

لازم به ذکر است پرویز هادی، کشتی گیر ملی پوش کشور و کارمند شهرداری تبریز، دیشب در رقابتی نفس گیر، موفق شد در مقابل حریفی از امریکا به پیروزی برسد و بدین ترتیب، زمینه را برای راهیابی تیم ملی کشتی کشورمان به مرحله فینال رقابت ها را مهیا سازد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز