قائم مقام سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:

روحیه جهادی باعث رشد و پیشرفت امور جامعه می شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۳:۴۸
کد خبر: ۴۱۶۹۱۷
روحیه جهادی باعث رشد و پیشرفت امور جامعه می شود
محمد مهاجری به مناسبت هفته گرامیداشت جهادکشاورزی گقت: روحیه جهادی، ایثارگری و عقیده و نیت پاک جهادگران کشاورز باعث رشد و پیشرفت امور در بخش کشاورزی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد مهاجری قائم مقام سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در مراسم اقتصاد مقاومتی که به مناسبت دومین روز از گرامیداشت هفته جهادکشاورزی در شهرستان بویین زهرا برگزار شد، اظهار داشت: روحیه جهادی، ایثارگری و عقیده و نیت پاک جهادگران کشاورزی باعث رشد و پیشرفت امور جامعه مخصوصا در بخش کشاورزی می شود بنابراین باید این روحیه در جامعه و عموم مردم نهادینه شود.

کشاورز محمدیان معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین نیز گفت: یکی از سیاست های جهادکشاورزی در اقتصاد مقاومتی، تکیه بر تولید دامی و امنیت غذایی در تولید محصولات غذایی است.

قائم مقام سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در همین راستا اضافه کرد: ارتقای بهره وری آب یکی از طرح های راهبردی جهادکشاورزی در اقتصاد مقاومتی است.

وی تاکید کرد: خود اتکایی در تولید محصولات اساسی کشاورزی یکی از طرح های جهادکشاورزی در اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمود گروسی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان هم در این مراسم با تاکید بر اینکه فرهنگ مدیریت جهادی باید سرلوحه امور بخش کشاورزی باشد گفت : جهادکشاورزی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی پیشرو بوده است.

گروسی افزود: یکی از ویژگی های جهادکشاورزی این است که کارش متناسب با مکان و زمان است و هر وقت نظام و کشور به آن نیاز داشته وارد شده است.

وی اظهار داشت: در جریان تحریم ها؛ بخش کشاورزی کمترین آسیب را داشته و توانست در این برحه نیز به موفقیت های دست یابد.

گروسی در پایان تاکید کرد: در اقتصاد مقاومتی، وزارت جهادکشاورزی بیشتر از سایر دستگاه ها و نهادها وارد شده که امیدواریم بتواند در این راستا موفق شود و اقتصاد مقاومتی را به عرصه ظهور برساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز