به ریاست امیر یقین لو برگزار شد:

تشکیل اولین جلسه کارگروه روستایی شهرستان ملارد در سال جاری

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۷:۳۶:۲۴
کد خبر: ۴۱۷۰۸۲
تشکیل اولین جلسه کارگروه روستایی شهرستان ملارد در سال جاری
سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان ملارد، هدف از تشکیل جلسه کارگروه روستایی را ارائه راهکارهای مناسب در راستای مرتفع شدن مشکلات پیش روی در سطح روستاهای شهرستان بیان کرد.
به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، ، اولین جلسه امسال کارگروه روستایی شهرستان ملارد به ریاست امیر یقین لو سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان ملارد و با حضور سایر اعضای این کارگروه در سالن جلسات این فرمانداری برگزار گردید.

یقین لو هدف از تشکیل این جلسه را ارائه راهکارهای مناسب در راستای مرتفع شدن مشکلات پیش روی در سطح روستاهای شهرستان بیان کرد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری ملارد افزود برای این کار ضروریست نسبت به تهیه نقشه بهنگام روستاها برابر با ضوابط و مقررات و همچنین آئین نامه مالی دهیاران اقدام شود .

وی همچنین ابلاغ طرح هادی روستاهای امین آباد، شریف آباد، سلمیان، زرین آباد و محمودآباد از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را خواستار شد .

بازنگری طرح هادی روستای حصار شالپوش نسبت به الحاق محله قلعه سید و یا معرفی بعنوان روستای دارای کد آبادی از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود .

در این نشست از دهیاران خواسته شد با جدیت برای تحقق طرح ها و پیگیری مشکلات طرح هادی روستاها با ارائه طرحها و نظرات کارشناسی مطابق با مقررات و آئین نامه های مربوطه اقدام لازم معمول دارند .

 همچنین بر تهیه و اجرای طرح هادی روستاهای کوشکک ، ورآباد و ارسطو با برگزاری جلسات کارشناسی با حضور مهندسین مشاور تاکید شد . انجام این اقدامات در کمترین زمان ممکن و اعلام نتیجه اقدامات به فرمانداری نیز در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

  گفتنی است بخشداران ، شهرداران ، روسای شورای اسلامی بخش و شهر ، تنی چند از روسای ادارات و نماینده دهیاران از اعضای این کارگروه می باشند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز