سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم آبادمطرح کرد:

لزوم استفاده بیشتر ازنظرات پیشکسوتان ورزش استان

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۵۵:۰۴
کد خبر: ۴۱۷۳۵۳
لزوم استفاده بیشتر ازنظرات پیشکسوتان ورزش استان
شهریار رحمانی در نشست هم اندیشی با پیشکسوتان ورزش استان گفت:"از نظرات پیشکسوتان ورزش استان بیشتر استفاده خواهم کرد

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، امروز سه شنبه 25 خردادماه سالجاری راس ساعت 10صبح جلسه انجمن پیشکسوتان ورزشی استان با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد، شهریار رحمانی در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد برگزارشد.

این نشست با هدف موضاعات ورزشی و جایگاه پیشکسوتان در ورزش با حضور محسن زاهدی ، استادسیف و بهمن باقری از پیشکسوت ورزش استان برگزارشد.

شهریار رحمانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد پیشکسوتان را منبع تجربیات سازنده دانست و گفت: در حوزه ورزش ، مدیران و مسئولان جوان لازم است از تجربیات پیشکسوتان استفاده کنند تا در عمل آثار آن را ببینند.

شهریار رحمانی گفت: حتما در مسابقات و میزبانی های ورزشی که توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد برگزار می شود حضور پیشکسوتان را پررنگ تر می کنم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد همچنین از میزبانی این اداره برای مسابقات بوکس خبردادو گفت: سال 95 برای ورزشی ها متفاوت تر خواهد بود.

وی بااشاره به اینکه برنامه ریزی ها برای مسابقات و میزبانی ها با مشورت پیشکسوتان ورزش استان انجام گرفته است گفت: نخستین میزبانی این اداره برای مسابقات بوکس خواهد بود که جزئیات آن را متعاقبا اعلام خواهم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز