با محوریت آموزه های قرآنی برگزار شد؛

غرفه های قرآنی «ترنم وحی» در شهر پردیس طی ماه رمضان

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۶:۱۲
کد خبر: ۴۱۷۴۱۱
غرفه های قرآنی «ترنم وحی» در شهر پردیس طی ماه رمضان
با محوریت آموزه های قرآنی، غرفه های فرهنگی تحت عنوان برنامه «ترنم وحی» طی ماه رمضان در شهر به همت معاونت فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس و شهرداری پردیس برپا شده است.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، با محوریت آموزه های قرآنی، غرفه های فرهنگی تحت عنوان برنامه «ترنم وحی» طی ماه رمضان به همت معاونت فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس و شهرداری پردیس برپا شده است.

گفتنی است این غرفه ها را بخش هایی نظیر بازی قرآنی مار و پله، بادکنک آرایی، گریم کودک، نقاشی کودک، طراحی روی میز شنی، مسابقه و قصه های قرآنی و دقایقی با قرآن شامل می شود.

در هر یک از غرفه های مذکور روحانیون کارشناس در امور دینی به ارائه متدهای جدید درخصوص تربیت خانواده می پردازند.

خاطر نشان میگردد، بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده، این طرح فرهنگی قرآنی طی پنج شب بعداز افطار از شنبه 95/3/22  لغایت چهارشنبه در بوستان الغدیر واقع در فاز چهار و سپس از پنجشنبه 95/3/27 لغایت 95/3/31 در بوستان شهریار در فاز یک شهر پردیس برپا خواهد بود.

گفتنی است، از دیگر برنامه ‌های معاونت فرهنگی و جوانان شهرستان پردیس در ایام ماه مبارک رمضان می ‌توان به برگزاری جشنواره بازی کودک و والدین،جشن رمضان،محفل انس با قرآن، جزءخوانی کلام الله مجید در دارالقرآن الکریم شهرداری، همکاری و اقدامات فرهنگی در  رقابت‌ های ورزشی جام رمضان در رشته‌های مختلف، طراحی و نصب بنرهای مناسبتی در سطح شهر، تدوین، ارسال پیام کوتاه تبریک حلول ماه و همچنین محل و زمان اجرای برنامه‌ های مرتبط با ایام، درج تبریک حلول ماه رمضان در نشریات و ویژه‌ نامه‌های حوزه شرق استان تهران و ... اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز