در راستای طرح نظارتی صورت گرفت؛

پلمپ یک کارگاه غیربهداشتی تولید زولبیا و بامیه در قم

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۲:۱۰
کد خبر: ۴۱۷۹۲۴
پلمپ یک کارگاه غیربهداشتی تولید زولبیا و بامیه در قم
به همت ماموران مرکز بهداشت استان قم یک کارگاه غیربهداشتی تولید زولبیا و بامیه توسط مرکز بهداشت استان قم معدوم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در ادامه روند طرح نظارتی ایام ماه مبارک رمضان، یک کارگاه که در شرایط کاملا غیربهداشتی اقدام به تهیه زولبیا و بامیه می کرد، پلمپ و بیش از 100 کیلو زولبیا و بامیه غیربهداشتی و 60 کیلو شیره زولبیا جمع آوری و معدوم سازی شد.

بنا بر این گزارش، در ادامه تشدید نظارت های بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی حساس ، اغذیه فروشی ها و به خصوص شیرینی پزی ها و کارگاه های تولید زولبیا و بامیه از اول ماه مبارک رمضان، بازرسان بهداشتی مرکز بهداشت استان با دقت در اجرای این طرح تلاش می کنند.

شایان ذکر است این کارگاه زولبیا و بامیه پزی در شرایط کاملا غیربهداشتی در حال فعالیت بود که شناسایی و پلمپ و ضمن معرفی متصدی متخلف به مراجع قضایی محصولات تهیه شده ضبط و معدوم شد.

این کارگاه که در یکی از مناطق پرجمعیت شهر واقع شده بود، در ساختمانی مخروبه با استفاده از رنگ های مصنوعی و غیرمجاز و بدون رعایت بهداشت فردی، بهداشت ابزار کار و محیط، اقدام به پخت زولبیا و بامیه، نگهداری در شرایط کاملا غیر بهداشتی و توزیع در سطح گسترده می کرد که با هوشیاری بازرسان بهداشت محیط معاونت بهداشتی شناسایی و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز