با مدیریت تشکل مردم نهاد ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی

آغاز بکار خانه تشکل های زیست محیطی ارومیه

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۵:۲۵
کد خبر: ۴۱۷۹۳۴
آغاز بکار خانه تشکل های زیست محیطی ارومیه
خانه تشکل های زیست محیطی ارومیه با حضور فرماندار و مسئولین شهرداری و شورای شهر ارومیه و مدیریت تشکل مردم نهاد ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی بطور رسمی افتتاح شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در آئین افتتاح خانه تشکل های زیست محیطی ارومیه که با حضور عباس حسن خانی فرماندار ، محمد ستارپور رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه، ارژنگ مهر نماینده استانداری و جمعی از مسئولین شهری و هنرمندان حضور داشتند، فرزانه راجی فر مدیرعامل موسسه مردم نهاد ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی ضمن اعلام برنامه های این تشکل و خانه در مورد اجرای برنامه های جمع آوری و تفکیک درب بطری و تبدیل آن به ویلچر برای معلولین نیازمندگفت: قرار است در این خانه ضمن انجام برنامه های فرهنگی آموزشی در افزایش توجه و پاکی طبیعت و شهر ارومیه گام برداریم.

وی با اشاره به به جمع آوری ته سیگار در پارک های شهر هم تصریح کرد: تاکنون حدود یکصد برنامه مختلف آموزشی فرهنگی از جمله جمع آوری و تفکیک زباله و درب بطری، جمع آوری ته سیگار از پارک ها انجام شده است و این برنامه ها همچنان با حضور جوانان و خانواده های در برنامه های مختلف ادامه خواهد داشت.

فرماندار ارومیه نیز در این مراسم گفت: توجه به محیط زیست پاک، بخشی از اولویت های یک شهر به شمار می رود و تلاش تشکل های مردم نهاد در این زمینه می تواند تاثیر بسیار مهمی داشته باشد.

در پایان این مراسم، خانه تشکل های زیست محیطی ارومیه توسط فرماندار این شهرستان افتتاح و همزمان از کمپین تبدیل قلیان ها به گلدان رونمایی شد.

همچنین عباس حسن خانی فرماندار ارومیه به عنوان عضو افتخاری تشکل مردم نهاد ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز