تمهیدات دبیرخانه جشنواره ملی کبوتر حرم سمنان برای نویسندگان

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۴۱:۰۶
کد خبر: ۴۱۸۰۸۴
تمهیدات دبیرخانه جشنواره ملی کبوتر حرم سمنان برای نویسندگان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اتخاذ تمهیدات دبیرخانه جشنواره ملی داستانهای رضوی (کبوتر حرم) برای علاقه مندان و نویسندگان شرکت در این جشنواره خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، محمدرضا سوقندی روز چهارشنبه گفت: این تمهیدات در دو بخش منابع علمی، روایی و تاریخی و نیز ارائه مشاوره علمی پیش بینی شده است.

وی افزود: با توجه به موضوعات اعلام شده در فراخوان ، مجموعه ای از آثار مرتبط شامل کتاب، مقاله، منابع صوتی و تصویری در پایگاه  اطلاع رسانی جشنواره در دسترس عمومی علاقه مندان قرار گرفت است.

سوقندی اظهار داشت: دبیرخانه این جشنواره برخی از منابع و درسنامه های مرتبط با اصول و قواعد داستان نویسی را از طریق پایگاه اطلاع رسانی جشنواره در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

وی متذکر شد: در بخش مشاوره علمی نیز ارائه مشاوره علمی و پاسخ به سوالات علاقه مندان در زمینه فنون داستان نویسی از طریق پایگاه اطلاع رسانی جشنواره امکان پذیر است.

چهاردهمین جشنواره ملی داستانهای رضوی (کبوتر حرم) در سه بخش داستان کوتاه، داستان بلند (این بخش به صورت دوسالانه و در سال ٩٦ برگزار می شود) و داستان کوتاه کوتاه (حجم داستانهای کوتاه کوتاه حدامثر ٢٠٠ کلمه است) بیستم مرداد به میزبانی سمنان برگزار می شود.

جشنواره امسال بخش ویژه ای دارد که در آن انتخاب یک حدیث از حضرت امام رضا (ع) با موضوعات روز جامعه در راستای سبک زندکی اسلامی با رویکرد اقتصاد مقاومتی نیز پیش بینی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز