ششمین جشنواره «کتاب‌خوان رضوی» در بروجردبرگزار می شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۵:۴۷:۱۱
کد خبر: ۴۱۸۴۵۳
ششمین جشنواره «کتاب‌خوان رضوی» در بروجردبرگزار می شود
شمین جشنواره کتاب‌خوان رضوی هم‌زمان با فرارسیدن دهه کرامت در شهرستان بروجرد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، ششمین جشنواره «کتاب‌خوان رضوی» هم‌زمان با سراسر کشور در دهه کرامت به‌مناسبت سالروز میلاد حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(ع) در شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با دهه کرامت توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

داود پهلوان، مدیر امور کتابخانه‌های عمومی بروجرد با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه کتاب‌خوان رضوی گفت: این مسابقه کتاب‌خوانی از عناوین منتشرشده در سه کتاب امام علی بن موسی‌الرضا(ع) نوشته بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس‌ رضوی ویژه گروه سنی جوانان و بزرگ‌سالان، اعترافات غلامان از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه گروه سنی نوجوانان تا ۱۷سال و کتاب دوست مهربان کبوترها نوشته مجید محمدی ویژه گروه سنی کودکان تا ۱۱ سال برگزار می‌شود.

وی بابیان این‌که شرکت در این جشنواره برای تمامی سنین به‌صورت فردی یا گروهی آزاد است، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به‌منظور شرکت و ثبت‌نام در این مسابقه و نیز دریافت کتاب‌های آن می‌توانند به یکی از کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجرد مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز