سردار اشتری، فرمانده ناجا در ساری:

در سایه همدلی و مدیریت خوب استاندار، وضعیت امنیتی مازندران بسیار خوب است

۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۰:۴۲:۳۸
کد خبر: ۴۱۸۵۸۲
در سایه همدلی و مدیریت خوب استاندار، وضعیت امنیتی مازندران بسیار خوب است
فرمانده نیروی انتظامی گفت: در سایه همدلی، همزبانی و وفاق و مدیریت خوب استاندار وضعیت امنیتی مازندران بسیار خوب است و مردم این استان هم از وضعیت امنیت مازندران راضی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تاکنون گزارشی از تحرک و نفوذ تکفیری ها و داعش در داخل مرزهای کشور نشده است.

سردار حسین اشتری در گفت و گو با خبرنگاران در ساری افزود: هر چند در جدار مرزها درگیری هایی را با تکفیری ها داشته ایم اما در داخل مرزها نفوذی نداشتند.

وی با بیان اینکه مرزهای کشور امن و انسداد در تمامی نقاط حساس صورت گرفته است، بیان داشت: اکنون علاوه بر حضور فیزیکی در نقاط حساس مرزها، با امکانات و تجهیزات الکترونیکی نیز مرزهای کشور تحت نظارت و امنیت قرار دارد.

فرمانده به شناسایی اعضای گروهک تروریستی پژاک در مرزهای غربی کشور اشاره کرد و گفت: این عناصر تروریستی با همکاری اطلاعات سپاه شناسایی و دستگیر شدند و مقادیری مهمات نیز از آن کشف و ضبط شد.

اشتری از دستگیری تعدادی تروریست در خاش نیز خبر داد و افزود: در درگیری با تروریست ها در شهر خاش، پنج نفر از آنان به هلاکت رسیدند و یک نفر از نیروهای انتظامی نیز به شهادت رسید.

فرمانده نیروی انتظامی به اجرای طرح امنیت اجتماعی در سواحل استان های شمالی کشور اشاره کرد و گفت: هر ساله در فصل تابستان و شنا، طرح ها و عملیات ارتقاء امنیت اجتماعی نیروی انتظامی در سواحل خزر اجرا می شود.

وی افزود: نیروی انتظامی حضوری فعالی در سواحل دریای خزر دارد و بدون تعارف با معضلات اجتماعی و اخلاقی در سواحل برخورد می کند.

فرمانده ناجا گفت: در سه سال اخیر با همکاری دولت تدبیر و امید آمار غرق شدگان در سواحل دریای خزر 60 درصد کاهش یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز