امام جمعه پلدختر:

مسئولان استانی امکانات و تجهیزات لازم اطفاء حریق را در پلدختر فراهم کنند/لزوم شناسایی ومعرفی عوامل خسارت به منابع طبیعی

۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۶:۳۹:۲۴
کد خبر: ۴۱۸۷۰۶
مسئولان استانی امکانات و تجهیزات لازم اطفاء حریق را در پلدختر فراهم کنند/لزوم شناسایی ومعرفی عوامل خسارت به منابع طبیعی
مسئولان استانی به طور جدی پیگیر تامین تجهیزات و امکانات مهار آتش سوزی در این شهرستان باشند

به گزارش خبرگزاری برنا از پلدختر لرستان ،حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت:نقض برجام از سوی آمریکا تعهدات ایران را لغو می‌کند.

وی افزود: افرادی که از برجام تمجید می‌کنند و در بیان نظراتشان مقداری مبالغه می‌کنند باید به موافقان و مخالفان این مسئله گفت که برجام هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف دارد.

حجت الاسلام  سوری ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری چنانچه آمریکا در قرارداد خود عهدشکنی کند و قرارداد را پاره کند ما قرارداد را آتش خواهیم زد و از آن مهم‌تر وجودش سوزانده خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایران ملزم به اجرای برجام بوده است،ادامه داد:ما بر جام را امضا کردیم و بر اساس دستور قرآن نیز پای آن ایستاده‌ایم اما اگر طرف مقابل به عهد خود عمل نکرد و قرارداد را نقض کرد ما به‌عنوان مسلمان وظیفه‌داریم آن عهد را به هم بزنیم و دستور آموزه‌های دینی است که باید عهدنامه را کنار زد.

امام جمعه پلدختر به آتش سوزی های اخیر نیز اشاره کرد و گفت: مسئولان استانی امکانات و تجهیزات لازم جلوگیری و مهار آتش سوزی درجنگل ها و مراتع این شهرستان تامین و فراهم کنند .

سوری  افزود:   وجود تجهیزات و امکانات لازم در مواقع آتش سوزی با توجه به کوهستانی بودن منطقه و سخت گذر بودن کوه ها و مسیرهای دسترسی به هنگام آتش سوزی در شهرستان پلدختر امری ضروری و اجتناب ناپذیر است .

وی گفت: مسئولان استانی به طور جدی پیگیر تامین تجهیزات و امکانات مهار آتش سوزی در این شهرستان باشند .

حجت السلام سوری  خاطر نشان کرد: : آتش سوزی باعث خسارات سنگینی به عرصه های ملی ، جنگل ها و مراتع این شهرستان می شود که غیر قابل جبران است .

وی اظهار داشت: هر عاملی که موجب این زیان سنگین به منابع طبیعی  می شود را شناسایی و معرفی کنند .

امام جمعه پلدختر حفاظت از منابع طبیعی و سرمایه های ملی را نیازمند فرهنگ سازی و مشارکت مردم دانست و گفت: حفظ حیات مردم در پرتو حراست از این سرمایه های خدادادی است که خداوند در اختیار انسان ها به عنوان امانت قرار داده است .

حجت الاسلام محمد سوری خاطر نشان کرد: حفاظت از منابع طبیعی یک امر یک وظیفه دینی و اسلامی است و که همگی در آن سهیم هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز