فرماندار فردوس خبر داد

تنها راه علاج و درمان اقتصاد بیمار ما، اقتصاد مقاومتی است

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۱:۴۳:۴۸
کد خبر: ۴۱۹۰۱۶
تنها راه علاج و درمان اقتصاد بیمار ما، اقتصاد مقاومتی است
فرماندار فردوس به اقتصاد مقاومتی در جامعه اشاره کرد و گفت: تنها راه علاج و درمان اقتصاد بیمار ما، اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، محمدرضا رجبی‌مقدم در جلسه شورای اداری شهرستان فردوس اظهار داشت: تنها راه علاج و درمان اقتصاد بیمار ما، اقتصاد مقاومتی است و به همین منظور کمیته‌های استانی تشکیل و به تبع آن کمیته‌ها و کارگروه‌هایی در شهرستان‌ها نیز تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکل واحدهای تولیدی این شهرستان به 55 میلیارد تومان نقدینگی نیاز است، گفت: با تامین این مبلغ و رفع مشکلات واحدهای تولیدی، برای 700 نفر در واحدهای مختلف تولیدی اشتغال ایجاد می شود.

فرماندار فردوس با اشاره به اینکه تحرک اقتصادی جز با همکاری بانک‌ها موثر نیست، افزود: مدیران بانک‌ها اگر جان در گرو توسعه کشور و نظام دارند باید پای کار باشند و در پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران کمک کنند.

رجبی مقدم تصریح کرد: انسان باید همواره در پی علم‌آموزی باشد و نباید با گرفتن مدارک علمی خود را بی‌نیاز از علم بداند بلکه باید مطالعه کتب مختلف را یکی از برنامه‌های زندگی خود قرار دهد.

*دولت تدبیر و امید سرآمدترین دولت در تحول حوزه سلامت است

رئیس شبکه بهداشت و درمان فردوس با بیان اینکه دولت تدبیر و امید سرآمدترین دولت‌ها از نظر هزینه‌کرد و تحول در حوزه سلامت است، گفت: طرح تحول سلامت یکی از شاخصه‌های دولت تدبیر و امید است که با اجرای این طرح تاکنون در شهرستان فردوس مبلغ 20 میلیارد تومان در سه بخش درمان، بهداشت و دانشکده پیراپزشکی هزینه شده است.

سیدمحمود میرزایی تصریح کرد: در ارتباط با ترویج زایمان طبیعی مبلغ 320 میلیون تومان از طریق فرانشیز پرداخت شده و مبلغ یک‌و‌نیم میلیارد تومان نیز به احداث بلوک زایمانی در این شهرستان اختصاص یافته است.

وی گفت: با اجرای طرح تحول سلامت ماندگاری پزشکان در شهرستان فردوس 67 درصد افزایش یافته است و  18 پزشک متخصص در این شهرستان فعالیت می کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فردوس به مراجعه ماهانه 11 هزار نفر به کلینیک تخصصی این شهرستان اشاره و تصریح کرد: تاکنون مبلغ یک‌و‌نیم میلیارد تومان برای هتلینگ بیمارستان شهید چمران فردوس هزینه شده و تجهیزات بیمارستان نیز با صرف اعتبار سه میلیارد تومانی به روز شده است.

محمداسماعیلی یعقوب‌زاده مسؤول دفتر نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی از تشکیل هشت کارگروه در این شهرستان خبر داد و افزود: این کارگروه‌ها با هدف تسهیل در امور، جمع‌بندی مشکلات و توسعه هرچه بیشتر شهرستان تشکیل شده و به عنوان بازوی توانمند مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

در این جلسه محمود علیمردانی به عنوان رئیس جدید دادگستری و هادی گنجی‌زاده به عنوان رئیس جدید اداره برق شهرستان فردوس معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز