قهرمانی خرم‌آباد و کوهدشت در مسابقات کشتی نونهالان لرستان /پلدختر در هشت وزن با ۶ فینالیست خود را نشان داد

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۲۱:۵۲:۳۶
کد خبر: ۴۱۹۳۲۱
قهرمانی خرم‌آباد و کوهدشت در مسابقات کشتی نونهالان  لرستان /پلدختر در هشت وزن با ۶ فینالیست خود را نشان داد
مسابقات کشتی فرنگی خردسالان و نونهالان قهرمانی استان، در خرم‌آباد به پایان رسید.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، در این رقابت‌ها که روز گذشته با حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد در رده‌ی خردسالان تیم‌های خرم‌آباد الف، ازنا و کوهدشت به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در رده‌ی نونهالان نیز تیم‌های کوهدشت، خرم‌آباد الف و نورآباد عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیأت کشتی لرستان  در حاشیه‌ی این مسابقات به خبرنگار برنا  گفت: برگزاری منظم مسابقات رده‌های مختلف استان یکی از اولویت‌های هیأت کشتی است.

"وحید والی‌زاده‌مرادی" تاکیدکرد: ما تیرماه مسابقات لیگ برتر کشور را میزبانی خواهیم کرد و این چنین مسابقاتی نوعی ارزیابی برای ماست ضمن این که این رقابت‌های رده‌های سنی پدیده‌ها و استعدادهای ناب کشتی استان را از اقصا نقاط آن مشخص خواهد کرد.

وی با اشاره  به برگزاری مسابقات کشتی رده‌های سنی آزاد در بروجرد بیان داشت: ما هفته گذشته در بروجرد نیز مسابقات قهرمانی استان در رده‌های پایه برگزار کردیم که خیلی منظم و آبرومندانه برگزار شد.

والی‌زاده مرادی خاطر نشان کرد: در مسابقات امشب به‌خصوص در رده‌ی نونهالان ظرفیت‌های خوبی را از شهرستان‌های مختلف استان به‌ویژه خرم‌آباد و کوهدشت دیدیم که امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی بلندمدت آن‌ها را به تیم‌های جوانان و بزرگ‌سالان در سال‌های آتی پیوند دهیم.

گفتنی است در ابتدای این رقابت‌ها از امیررضا امیری قهرمان لرستانی در مسابقات آسیایی با اهدا لوح و هدایایی توسط هیأت کشتی استان تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مسابقات تیم کشتی پلدختر تنها با هشت وزن وارد مسابقات شد که در این مسابقات 6 فینالیست داشت که از این شش فینالیست پهلوانک های پلدختری دو مدال طلا بوسیله محمد بابایی و آرش صادقی وچهار نقره کسب کردند .

 در رده تیمی  خرم  آباد اول وکوهدشت در مقام دوم ایستاد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز