حمایت استاندار سمنان از فعالیت معاونت اجتماعی دادگستری کل استان

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۵۵:۵۳
کد خبر: ۴۱۹۷۱۶
حمایت استاندار سمنان از فعالیت معاونت اجتماعی دادگستری کل استان
استاندار سمنان و رئیس شورای اداری در دیدار با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سمنان گفت: از فعال‌تر شدن معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در سطح استان سمنان استقبال می‌نماییم و به اجرای هدفمند برنامه‌های پیشگیرانه در امر وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی در سطح استان سمنان علاقمند هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ دکتر محمدرضا خباز گفت: کمترین هزینه در پیشگیری از وقوع جرایم، از هزینه‌های بسیار زیاد ناشی از آسیب‌های اجتماعی و وقوع جرم در جامعه جلوگیری می‌نماید.

دکتر خباز با اشاره به حضور خود در در کمیسیون و هیات تطبیق قوانین جهت بررسی و تصویب قانون پیشگیری از وقوع جرم در کشور گفت: شخصا نیز اعتقاد دارم پیشگیری از وقوع جرم در جامعه یک ضرورت است.

وی گفت: جهت اجرای قانون و نیز فعال تر شدن پیشگیری از وقوع جرم با همکاری دستگاه‌های اجرایی حمایت می‌نماییم.

استاندار سمنان افزود: بسیاری از کشورها با استفاده از راهکارهای پیشگیرانه توانسته‌اند میزان وقوع جرم را در کشور خود تا سطح قابل توجهی کاهش دهند و امروز این مهم با تلاش و پیگیری همه جانبه می‌تواند باعث سرافرازی ایران اسلامی باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سمنان نیز در این دیدار از برنامه‌ها و اهداف پیش‌بینی شده در سطح استان سمنان برای سال جاری گزارشی ارائه نمود.

علی دارینی با بیان اینکه تلاش خواهد شد با توجه به کمبود‌های قوه قضائیه در بودجه و نیروی انسانی، از توانمندی‌های دستگاه‌های اجرایی در جهت اجرای قانون پیشگیری از وقوع جرم استفاده شود از حمایت و همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی را در این مسیر خواستار شد.

دارینی همچنین از بررسی علمی علت‌های وقوع جرائمی که تکرار و میزان آنها در سطح استان زیاد می‌باشند، خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز