مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان خبرداد:

استقرار گشت های موتوری در ۱۱۰ نقطه بحرانی آتش سوزی در جنگل های استان

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۲۰:۵۷:۵۱
کد خبر: ۴۱۹۸۱۴
استقرار گشت های موتوری در ۱۱۰ نقطه بحرانی آتش سوزی در جنگل های استان
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان از استقرار گشت های موتوری در 110 نقطه بحرانی آتش سوزی در جنگل های استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،شیرزاد نجفی گفت: گشت های موتوری و خودرویی برای مقابله با آتش سوزی جنگل ها در نقاط بحرانی مستقر شدند.

وی افزود : 95 درصد عوامل حریق عامل انسانی است و برای پیشگیری از وقوع حریق امسال 15000 ساعت آتش بر در کانون های بحرانی احداث نموده ایم.

نجفی  با بیان اینکه خوشبختانه امسال یک دستگاه بالگرد برای اطفاء حریق در استان مستقر شده است تصریح کرد : جلسات مختلفی در سطح استانی و شهرستانی برای پیشگیری از بروز حریق با استاندار و فرمانداران برگزار کرده ایم.

وی  با اشاره به اینکه سال گذشته 110 نقطه بحرانی به آتش سوزی در سطح جنگل ها و مراتع استان شناسایی شده است خاطر نشان کرد : خوشبختانه تا کنون نسبت به سال گذشته کاهش 95 درصدی آتش سوزی در سطح منابع طبیعی داشته ایم وی بیان داشت تلفن 1504 امداد جنگل و مرتع آماده دریافت اخبار و اطلاعات هم استانی های عزیز در خصوص آتش سوزی و تخریب اراضی ملی به صورت شبانه روز می باشد.

این مسئول در پایان تاکید کرد : گروه های اطفاء حریق در تمام شهرستان ها را با لوازم اطفاء حریق تجهیز کرده ایم تا در صورت آتش سوزی با استفاده از آنها آتش را به موقع خاموش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز