افتخاری دیگر برای استان سربلند البـــرز

هر دو نماینده مردم کرج روسای دو کمیسیون مهم مجلس دهم شدند

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۳:۲۲
کد خبر: ۴۲۰۰۹۵
هر دو نماینده مردم کرج روسای دو کمیسیون مهم مجلس دهم شدند
گفتنی است این برای اولین بار در طول مجالس پس از انقلاب می باشد که بجز نمایندگان تهران ، نمایندگان شهری دیگر توانسته اند بیش از دو کمیسیون از مجلس شورای اسلامی را مدیریت کنند .

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز  " ، با توجه به برگزاری نخستین جلسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور و به اتفاق آرا نمایندگان مجلس ، محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس دهم به عنوان رئیس کمیسیون شوراها انتخاب شد.در بخش دیگری از این جلسه پروانه مافی و حمیدرضا کاظمی به عنوان نواب اول و دوم کمیسیون شوراها انتخاب شدند.در ادامه این جلسه، حسین مقصودی به عنوان سخنگوی کمیسیون شوراها با رای اکثریت اعضا انتخاب شد. همچنین روز یکشنبه 30 تیر ماه جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس برگزار شد و با اتفاق آرا عزیز اکبریان با کسب 13 رای به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شد. گفتنی است این برای اولین بار در طول مجالس پس از انقلاب می باشد که بجز نمایندگان تهران ، نمایندگان شهری دیگر توانسته اند بیش از دو کمیسیون از مجلس شورای اسلامی را مدیریت کنند .  

مدیریت خبرگزاری برنا استان البرز " نیز این موفقیت بزرگ را به دو یار همیشگی خدمت و جهاد آقایان اکبریان و کولیوند تبریک عرض می نماید . 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز