مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین خبر داد:

کسب مقام اول دیتای استان قزوین در بین استانهای کشور

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۸:۴۵
کد خبر: ۴۲۰۲۶۱
کسب مقام اول دیتای استان قزوین در بین استانهای کشور
جلال پورشاکر اعلام کرد: در ارزیابی‌های انجام شده از سوی شرکت مخابرات ایران، مخابرات استان قزوین در زمینه عملکرد شبکه دیتا،در دو ماهه اول امسال توانست مقام اول را در بین استان‌های کشور به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، جلال پورشاکر مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین از کسب مقام اول دیتای استان قزوین در بین استانهای کشور خبر داد و گفت: در ارزیابی‌های انجام شده از سوی شرکت مخابرات ایران، مخابرات استان قزوین در زمینه عملکرد شبکه دیتا،در دو ماهه اول امسال توانست مقام اول را در بین استان‌های کشور به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین با بیان این مطلب گفت: در ارزیابی‌های انجام شده از سوی شرکت مخابرات ایران توانستیم گوی سبقت را از استان‌های دیگر برباییم که این مهم با تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی همکاران در مخابرات استان به دست آمده است.

پورشاکر ضمن تبریک کسب این عنوان افزود: به لطف خدا در زمینه توسعه در بخش مخابرات همواره تلاش شده است تا بتوانیم پاسخگوی نیازها و خواسته های مردم شهیدپرور و مسوولان محترم استان بوده و در بسیاری از شاخص های مخابراتی در سطح کشور جایگاه مطلوب و شایسته ای داشته باشیم.

وی در ادامه اضافه کرد: رتبه بندی استانها در شاخص های مخابراتی همواره از سوی شرکت مخابرات ایران در بین شرکت های مخابرات استانی انجام می شود و کسب این رتبه که در بین تمامی استانها توسط شرکت مخابرات استان قزوین به دست آمده، حاصل تلاش بی وقفه همکاران در بسط و ارائه خدمات ارتباطی، خصوصا در حوزه دیتا و  ADSL  بوده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات افزود: در حال حاضر 170 مرکز دیتا در استان فعال می باشد که با توسعه انجام شده تعداد پورت های منصوب ADSL مخابرات 102000 هزار پورت است که نسبت به پایان سال گذشته 1356 پورت افزایش داشته و تعداد مشترکان ADSL مخابرات هم به 72 هزار و 352 مشترک رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز