مدیر کل صنعت وتجارت چهارمحال بختیاری :

تخصیص ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار به واحدهای صنعتی استان

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۰:۵۷
کد خبر: ۴۲۰۲۸۹
تخصیص ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار به واحدهای صنعتی استان
4 هزار میلیارد ریال اعتیار به واحدهای صنعتی راکد، نیمه فعال و جدید و آماده بهره برداری استان چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

به گزارش برنا از شهرکرد؛  مدیرکل صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در دومین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: امسال در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، 4 هزار میلیارد ریال به واحدهای صنعتی راکد، نیمه فعال و آماده بهره برداری این استان  اختصاص یافت.

سید نعیم امامی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در حال حاضر دارای 295 واحد صنعتی و تولیدی راکد، نیمه فعال و جدید است، افزود: واحدهای نیمه فعالی که با ظرفیت 50 تا 60 درصد کار می کنند از این اعتبار بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: 194 واحد صنعتی نیمه فعال و 50 واحد تعطیل در استان وجود دارد که امسال 50 واحد از این تعداد فعال خواهد شد.

امامی همچنین گفت: 50 طرح تولیدی و صنعتی با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی در استان نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 85 واحد صنعتی و تولیدی برای دریافت وام به بانک ها معرفی شده اند که مراحل پذیرش و اخذ تسهیلات را طی می کنند.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: واحدهای کشاورزی هم در قالب این برنامه مورد حمایت مالی قرار می گیرند.

امامی پیش بینی کرد: با آماده سازی و ایجاد بسترهای مناسب تا نیمه سال آینده، تمام وعده های اقتصاد مقاومتی در استان چهارمحال و بختیاری محقق شود.

سید محمدرضا سید نبوی رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: بخش خصوصی در کنار دولت برای تأمین سرمایه در گردش واحدهای صنعتی و تولیدی استان تلاش می کند.

در پایان، نمایندگان واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگ استان به بیان مشکلات و پیشنهاد راه حل در این زمینه پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز