رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد:

گروه مشاوران جوان بعد از گذشت ۹ سال به بلوغ نسبی رسیده است

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۵:۵۷
کد خبر: ۴۲۰۵۱۸
مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: گروه مشاوران جوان بعد از گذشت 9 سال به بلوغ نسبی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هادی قاسم‌پور در جریان بازدید معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد از این گروه و بررسی فعالیت‌های آن، اظهار کرد: گروه مشاوران جوان بعد از گذشت 9 سال به بلوغ نسبی رسیده است و سعی‌مان بر سیستم محور بودن کار است تا از مباحث سلیقه‌ای جلوگیری ‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: درحال ارتقای سطح مهارت‌های کارشناسانمان هستیم تا در زمینه تخصصی معاونت‌ها و سازمان‌ها به خوبی مسایل را رصد کرده و مشاوره‌های خوبی ارایه دهند.

مشاور شهردار در امور جوانان به خدماتی که از سوی معاونت خدمات شهری ارایه می‌شود، اشاره کرد و گفت: این خدمات به خوبی قابل رویت است. تنها کافی است برای مثال یک روز پسماندهای شهر جمع‌آوری نشود تا با بازخوردهای اجتماعی همراه شود.

قاسم‌پور اضافه کرد: در بحث فضای سبز، گل‌آرایی و درختکاری محیط شهری نیز کارهای خوبی صورت گرفته که سرآمد آن استقبال از بهار است و سبب شد در سطح کشور به عنوان شهر نمونه انتخاب شویم. شاهد آن نیز کاشت 10.5 میلیون گل در ایام نوروز امسال است که سبب زیبایی محیط شد.

وی معاون خدمات شهری را به مشارکت در«طرح به صرف یک تجربه» دعوت کرد و خاطر نشان کرد: مدیران تجربیات و خاطراتشان را برای جوانان نقل می‌کنند. آقای کاظمی نیز مدارج مدیریتی را به ترتیب طی کردند و در این حوزه متخصص هستند. ضمن اینکه در کمیسیون‌های تخصصی یا سایر جلسات کارشناسی آمادگی ذهنی بالایی دارند و می‌توانند تجربیات خوبی را برای جوانان بازگو کنند.

رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در ادامه از معاون خدمات شهری دعوت کرد در سلسله جلسات واکاوی مدیریت شهری که با حضور دانشجویان برگزار می‌شود، شرکت کنند و مسایل اولویت‌دار را برای طرح در دانشگاه عنوان کنند.

گفتنی است: در این مراسم از زحمات مرتضی رضوی‌نژاد مشاور جوان سابق معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد تقدیر شد و فاطمه ظفر به عنوان مشاور جوان معاون خدمات و محیط زیست شهری معارفه گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز