ابراز رضایت مدیرکل ورزش و جوانان از برگزاری مسابقات جام رمضان

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۳:۲۸
کد خبر: ۴۲۰۸۲۹
ابراز رضایت مدیرکل ورزش و جوانان از برگزاری مسابقات جام رمضان
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با ابراز رضایت خود از روند برگزاری مسابقات جام رمضان، از تمامی مسئولین هیئت‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مسابقات جام رمضان سال 95 در اکثر رشته‌های ورزشی با عنوان جام رمضان و یادواره شهدای مدافع حرم در سطح استان در حال برگزاری است این مسابقات هر سال به صورت گسترده در سطح استان برگزار می‌شود اما در سال 95 این مسابقات از گستردگی بیشتری با مدیریت هیئت‌های ورزشی، ادارت ورزش و جوانان شهرستان‌ها و مدیریت تربیت بدنی برخی دستگاه‌های اجرایی برخوردار است.

کوروش صبوریان در خصوص روند برگزاری مسابقات جام رمضان در سطح استان خراسان رضوی اظهار کرد: مسابقات جام رمضان امسال در سطح استان از کیفیت و گستردگی خوبی برخوردار است و عمدتا در اکثر رشته‌های ورزشی و شهرستان‌ها به صورت استانی و یا در سطح شهرستان مسابقات جام رمضان 95 در حال برگزاری است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: نام گذاری مسابقات جام رمضان با عنوان جام یا یادواره شهدای مدافع حرم ابتکار جالبی بود که امسال در اکثر مسابقات انجام شد، یکی از برکات برگزاری مسابقات جام رمضان در سطح استان انتقال پیام‌های معنوی و فرهنگی در کنار رقابت و مسابقه است که این امر با توجه به تاکیدی که به هیئت‌های ورزشی و شهرستان‌ها انجام داده‌ایم به خوبی در حال انجام است.

وی عنوان کرد: در کنار برگزاری مسابقات جام رمضان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در این ماه تاکید داشتیم که رشته‌هایی که این مسابقات را در رده‌های سنی پایه هم برگزار می‌کنند به استعدادیابی توجه داشته باشند و با توجه به گزارشات ارائه شده و بازدید‌هایی که انجام شد این روند در سطح خوبی در حال برگزاری است.

صبوریان در پایان تاکید کرد: مسابقات جام رمضان و شور و نشاطی که در بین خانواده‌ها ایجاد می‌کند به ما در تحقق هدفمان یعنی حضور خانواده‌ها در ورزش و ایجاد استحکام بیشتر در بنیاد خانواده توسط ورزش کمک می‌کند، لازم است تا با روندی که شکل گرفته پس از اتمام ماه مبارک رمضان هیئت‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها به برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت و دوره‌‌های مختلف ورزشی توجه داشته‌ باشند و به بهترین شکل  به برگزاری وسیع و گسترده آن توجه داشته باشند.ش

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز