مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین خبر داد:

افتتاح طرح مجازی حفظ قرآن کریم در قزوین

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۹:۲۳
کد خبر: ۴۲۱۱۶۱
افتتاح طرح مجازی حفظ قرآن کریم در قزوین
حجت الاسلام مصطفی نوروزی گفت: طرح مجازی حفظ قرآن کریم در قزوین با حضور معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، 8تیر ماه سال جاری افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین در دومین جلسه استانی طرح های نشاط معنوی و ضیافت الهی که در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه پنجمین دوره طرح حافظان قرآن کریم در این استان آغاز شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه روند برگزاری طرح های نشاط معنوی و ضیافت الهی از سوی بازرسان سازمانی و استانی مورد ارزیابی قرار می گیرد، در چهارمین دوره ارزیابی های استانی، جزء 6استان برتر کشور در اجرای این طرح شدیم.

نوروزی با بیان اینکه محافل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در شب 21 و 22ماه مبارک رمضان در قزوین برگزار می شود، مطرح کرد: این محافل با حضور قاریان برتر کشوری، بین المللی و قاری منتخب کشور مصر به مدت 2روز در شهرستان های استان قزوین برگزار می شود.

وی از افتتاح طرح مجازی حفظ قرآن کریم در استان قزوین خبر داد و گفت: این طرح با حضور حجت الاسلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در روز سه شنبه 8تیر ماه جاری افتتاح می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین همچنین در خصوص طرح ضیافت الهی خاطرنشان کرد: طی برگزاری طرح ضیافت الهی در این استان بالغ بر 50مبلغ برای تبلیغ و ترویج دین و قرآن اعزام شدند.

اوقاف11

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز