مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین:

پنجاهمین بوستان قزوین به بهره برداری رسید

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۰:۱۳
کد خبر: ۴۲۱۱۶۲
پنجاهمین بوستان قزوین به بهره برداری رسید
سید مهدی کاظمی گفت: پنجاهمین بوستان شهر قزوین در مقیاس محلی و با طراحی زیبا در محله مینودر قزوین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سید مهدی کاظمی مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین اظهار کرد: پنجاهمین بوستان شهر قزوین در مقیاس محلی و با طراحی زیبا در محله مینودر قزوین به بهره برداری رسید.

کاظمی افزود: با پایان یافتن عملیات عمرانی بوستان محلی "سلام"  از سوی منطقه سه شهرداری قزوین، این سازمان عملیات احداث فضای سبز این بوستان را اجرایی کرد.

وی بیان کرد: عملیات آماده سازی و احداث فضای سبز بوستان "سلام" شامل چمن کاری، کاشت درخت، درختچه و انواع درختچه های زینتی بود که اکنون به پایان رسیده است.

کاظمی ادامه داد: این بوستان که پنجاهمین بوستان شهر قزوین است، در مقیاس محلی و با طراحی زیبا در محله مینودر(مالکانه) احداث شده است، تا شهروندان بتوانند اوقات فراغت خوبی در بوستانی زیبا و دلنشین داشته باشند.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: در اجرای پروژه احداث فضای سبز این بوستان، 2هزار و 900مترمربع چمن کاری، 266اصله درخت و درختچه، 900متر طول ترون و زرشک و گیاهان پوششی، پرچین و گل های فصلی کاشته شده است.

وی در پایان افزود: بوستان 6هزار و 500متر مربعی "سلام" دارای بازیگاه کودک به مساحت 240متر مربع، سرویس بهداشتی، آلاچیق، نیمکت پارکی، سطل زباله و سیستم آبیاری هانتر و شبکه روشنایی با 50پایه چراغ می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز