توقیف کامیون حامل اسباب بازی قاچاق در خرم آباد

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۱۱:۵۲:۳۸
کد خبر: ۴۲۱۷۲۹
توقیف  کامیون حامل اسباب بازی قاچاق  در خرم آباد
جانشین فرمانده انتظامی استان ، از توقیف یک دستگاه کانتینر حامل بار اسباب بازی خارجی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در خرم آباد ، خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،سرهنگ " علی  احمدی تبار " گفت : ماموران اداره مبارزه با قاچاق  کالا و ار زپلیس آگاهی استان در راستای اجرای طرح ها و مبارزه با ورود و خروج کالای قاچاق با استقرار در آزاد راه خرم آباد - اندیمشک حین کنترل خودروهای عبوری ، یک دستگاه کانتینر  را توقیف کردند .

وی در ادامه افزود : ماموران در بازرسی خودرو توقیفی 40 هزار و 775 عدد اسباب بازی خارجی قاچاق فاقد مجوز قانونی ، بارگیری شده در استان های جنوبی به مقصد تهران را ،  کشف کردند .

جانشین انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری راننده متخلف ، گفت : کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده را ،  پنج میلیارد ریال اعلام کردند .

احمدی تبار با اشاره به این که قاچاق کالا از جهات گوناگون ، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند ، گفت : پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کند .

وی از شهروندان خواست ؛ در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ، مراتب را از طریق سامانه تلفنی فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت ، نسبت به برخورد با مجرمان و متخلفان ، اقدام لازم صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز