استاندار ایلام بر ایجاد کانون فرزانگان ویژه سالمندان تاکید کرد

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۷:۲۱
کد خبر: ۴۲۱۷۵۳
استاندار ایلام بر ایجاد کانون فرزانگان ویژه سالمندان تاکید کرد
استاندار ایلام بر ایجاد و راه اندازی کانون فرزانگان ویژه سالمندان در استان با هدف ارائه خدمات رفاهی، ورزشی و فرهنگی به این قشر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا- ایلام-محمدرضا مروارید در نشست شورای ساماندهی سالمندان استان در محل استانداری گفت: برای راه اندازی این مرکز باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، افراد خیر بومی و غیر بومی و همچنین ادارات و ارگانهای مختلف استان استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ تکریم سالمندان در جامعه باید حفظ شود بیان کرد: خوشبختانه به علت فرهنگ و تعصبات خاص حاکم در این استان عمده سالمندان در نزد خانواده ها نگهداری شده و درصد پایینی به مراکز بهزیستی سپرده شده اند.

وی با اشاره به رشد جمعیت سالمندی در جامعه و به تبع این استان در آینده گفت: در کنار اینکه باید زمینه حضور سالمندان در خانواده ها فراهم شود باید این قشر مورد حمایت های اجتماعی، فرهنگی و ... دولت قرار گیرند.

استاندار ایلام گفت: خوشبختانه بر اساس قانون افرادیکه بازنشسته می شوند چنانچه ایثارگر بوده و یا از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد باشند و یا مدارک تحصیلی کارشناسی به بالا داشته باشند می توانند دوباره جذب دستگاه های اجرایی شده و از تجربه های آنها استفاده شود.

 
 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز