انتقاد هوشنگ بازوند از عدم حضوربرخی مدیران دستگاهای اجرایی در ستاد تسهیل استان :

به افرادی که هدفشان تولید نیست نباید تسهیلات داد/اینکه مدیران معاون های خود را به جلسات می فرستند کار صحیحی نیست

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۷:۴۳
کد خبر: ۴۲۱۷۹۴
به افرادی که هدفشان تولید نیست نباید تسهیلات داد/اینکه مدیران معاون های خود را به جلسات می فرستند کار صحیحی نیست
لرستان به عنوان پایلوت در اقتصاد مقاومتی انتخاب شده و برای تحقق این امر باید مدیران دستگاههای اجرایی در جلسات حضور پیدا کنند اینکه مدیران معاون های خود را به جلسات می فرستند کار صحیحی نیست و در جلسات بعدی ستاد تسهیل به هیچ عنوان نباید معاون ها به جای مدیران حضور یابند.

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان ،نماینده عالی دولت در استان لرستان در جلسه ستاد تسهیل تولید استان  با اشاره به عدم  حضور برخی از مدیران دستگاههای اجرایی لرستان و همچنین بانکهای استان در جلسه ستاد تسهیل استان  متذکر شد:  ما این تذکر را می دهیم که در جلسات بعدی ستاد تسهیل باید مدیران حضور داشته باشند.

هوشنگ بازوند  خاطر نشان کرد: لرستان  به عنوان پایلوت در اقتصاد مقاومتی انتخاب شده و برای تحقق این امر باید مدیران دستگاههای اجرایی در جلسات حضور پیدا کنند  اینکه مدیران معاون های خود را به جلسات می فرستند کار صحیحی نیست و در جلسات بعدی ستاد تسهیل به هیچ عنوان نباید معاون ها به جای مدیران حضور یابند.

وی  گفت:دقت در زمینه پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان  امری ضروری است ودر این راستا تسهیلات باید به افرادی پرداخت شود که به دنبال تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی در استان باشند.

هوشنگ بازوند با بیان این مطلب تصریح کرد: گروهی هستند که از فرصت پرداخت تسهیلات استفاده کرده و با دریافت آن اقدام به انجام کارهایی غیر از تولید در استان می کنند  لذا  این افراد هدفشان تولید در استان نیست و اهلیت لازم برای دریافت تسهیلات را ندارند.

وی افزود:  یکی از رویکردهای مهم و اصلی اقتصاد مقاومتی مبارزه با فساد، رانت خواری و سوداگری است به همین دلیل باید شرایط در پرداخت تسهیلات به گونه ای باشد که زمینه برای سوء استفاده افراد فرصت طلب پیش نیاید.

بازوند  عنوان کرد: نباید در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان مانند بنگاههای زودبازده اقدام شود  و در این بنگاههای زوده بازده شاهد ۴۴ درصد معوقه و ۶۷ درصد انحراف بودیم.

وی  گفت:  بانکهای استان در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان  همکاری داشته باشندو طی روز گذشته ما با وزیر کشور و مدیران عامل بانک های کشور جلسه ای داشتیم که در آن مدیران بانکها از همکاری لازم برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی خبر دادند و آمادگی کامل خود را در این رابطه اعلام کردند.

بازوند در خاتمه بیان داشت:  در این راستا بانکهای لرستان نیز باید این همکاری و تعامل لازم را با واحدهای تولیدی استان داشته باشند وباید بانکهای عامل استان همکاری لازم را برای تحقق اقتصاد مقاومتی در لرستان داشته باشند چرا که همانگونه که من به عنوان مدیریت ارشد استان در این زمنیه باید پاسخگو باشم بانکهای استان نیز باید پاسخگو باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز