خطیب جمعه امروز پرند گفت:

رهبری انقلاب بدست با کفایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای از الطاف الهی بود

۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۸:۱۸
کد خبر: ۴۲۲۰۹۳
رهبری انقلاب بدست با کفایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای از الطاف الهی بود
حجت الاسلام خدیری امام جمعه شهر پرند در خطبه های امروز نماز جمعه خود اظهار داشت، انتظار ما از دولتمردان و هیئت محترم وزیران این است که گوش بفرمان ولی فقیه مقام معظم رهبری باشند.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، حجت الاسلام خدیری امام جمعه شهر پرند در خطبه های نمازجمعه امروز خود گفت: همه‌ برادران و خواهران عزیز را توصیه  و دعوت میکنم به رعایت تقوای الهی و توجه به خدای متعال و دل دادن به رحمت و تفضل الهی در همه حال. اگر ما تقوای خدا را پیشه کنیم، اگر در همه حال دل را به خدا متوجه کنیم، حضور خود در مقابل ذات مقدس پروردگار را از یاد نبریم  یقیناً برکات الهی، رحمت الهی، کمک الهی شامل حال ما خواهد شد.

خطیب نماز جمعه این هفته پرند خاطرنشان کرد:  هفتم تیر و شهادت 72 تن از یاران شهید بهشتی در پیش است که سلام خدا به او و یاران در خون خفته‌اش باد. آنها از نخبگان بودند و جرمشان نیز نخبگی و خدمت به مردم بود. یاد شهدای مکتب انقلاب، شهدای هفتم تیر، شهدای دولت را در هر سال گرامی میداریم و به جهانیان بخصوص استکبار جهانی این نکته را یادآور می شویم که ایران اسلامی قربانی تروریسم است.

 حجت الاسلام خدیری یادآور شد: ششم تیرماه نیز سالروز سوءقصد به جان عزیزترین عزیز ما، رهبر عزیز تر از جانمان بود که خداوند به ما کرم کرد و جان ایشان را سلامت نگه داشت، تا انقلاب به دست با کفایت حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)رهبری و هدایت شود و این از الطاف الهی بود.

خطیب جمعه امروز پرند افزود: امروز به برکت خیمه انقلاب که "ولایت فقیه "است در میان کشورهای متطقه بهترین امنیت را داریم و انتظار ما از دولتمردان و هیئت وزیران این است که گوش بفرمان ولی فقیه مقام معظم رهبری باشند، از پرداخت حقوق های نجومی جلوگیری کنند و طبق دستور ریاست محترم جمهور به مردم گزارش نتیجه برخورد با حقوق های نجومی را اعلام کنند.

وی ادامه صحبت های امروز نماز جمعه در خصوص فضایل شب های قدر نیز گفت، در شب قدر که شب نوزدهم اولین شب از لیالی قدراست دو مطلب از خدا بخواهید، اولین مطلب "عافیت" و دومین مطلب "عاقبت بخیری"

خدیر ی در خصوص آثار شب قدر نیز بیان داشت، شب قدر بهترین فرصت برای طلب بخشش و آمرزش گناهان از خداوند است و پروزدگار در این شب عنایت ویژه ای به بندگان خود دارد و در واقع آن را بهانه ای جهت آمرزش بندگان خود قرار داده است.

وی در خطبه‌ دوم نماز  عبادی و سیاسی این هفته پرند همگی را به پرهیز از گناه دعوت کرد و افزود: زبان‌مان نباید دروغ بگوید، غیبت نکنیم، در این ماه کج‌خلقی و بداخلاقی نداشته باشیم چراکه خلاف شئون روزه‌داری و ضیافت الهی است.

خطیب جمعه پرند با بیان اینکه مسلمانان نسبت به قرآن وظیفه سنگینی دارد، افزود: قرآن کتاب روشن و آشکار است و همه احکام و دستورات آن دارای فلسفه و براساس حکمت است.

وی با اشاره به فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، بیان کرد: تا هنگامی که اعراب ریاض رئیس حقوق بشر، اسرائیل رئیس کمیسیون ضد تروریسم و آمریکا سرکرده آنهاست، جنایت در دنیا تمامی ندارد لذا مردم روزه دار با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر خواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز