مدیرکل بازرسی استانداری:

تمامی درخواست های مردم به رییس جمهور ساماندهی می شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۳:۲۸
کد خبر: ۴۲۲۲۳۸
تمامی درخواست های مردم به رییس جمهور ساماندهی می شود
مدیرکل دفتر بازرسی استانداری گفت: تمام درخواست های مردم به رییس جمهور ساماندهی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، اولین جلسه ستاد پاسخگویی سامانه111 به منظور بررسی وظایف و آمادگی این ستاد در جریان سفر ریاست محترم جمهور به ریاست بهرام سلیمانی رییس این ستاد و با حضور اعضای این مجموعه برگزار گردید.

سلیمانی در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت ساماندهی و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی اظهار داشت: با سفر مقامات ارشد کشور بسیاری از مردم خواسته ها و مشکلاتشان را از طریق ارسال نامه و یا بصورت تلفنی با ستاد پاسخگویی سامانه111در میان خواهند گذاشت. این ستاد به جهت ساماندهی به این درخواست ها تشکیل شده و تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت که این درخواست ها به بهترین نحو به سمع و نظر دولتمردان برسد.

وی افزود: در جریان سفر ریاست محترم جمهور بیش از 1200 نفر در سه شیفت متوالی آماده پاسخگویی به تماس های مردمی هستند و به همین منظور تمهیدات لازم برای دسترسی آسان مردم به این سامانه اندیشیده شده و کمیته های مختلفی شامل پشتیبانی، فنی، پردازش نامه ها، حراست و حفاظت، منابع انسانی، روابط عمومی، آموزش و امور اجرایی نیز تشکیل گردیده که شرح وظایف هر یک از این کمیته ها اعلام گردیده است.

دبیر ستاد پاسخگویی سامانه111 در پایان گفت: سفر ریاست جمهور فرصت ارزشمند و مغتنمی است که مردم خواست ها و مشکلات و همچنین دیدگاه های خود را از طریق این ستاد با ایشان وزرا و سایر دولتمردانی که در جریان سفر همراه رییس جمهور هستند در میان بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز