به دلیل اختلاف نظر با فدراسیون وزنه برداری؛

"مقامی" از مقام خود برکنار شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۳:۵۲
کد خبر: ۴۲۲۵۴۹
مقامی از مقام خود برکنار شد
"حسین مقامی" دبیر فدراسیون وزنه برداری به دلیل اختلافاتی که با این فدراسیون داشت از مقام خود برکنار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حسین مقامی که پس از روی کارآمدن "علی مرادی" در فدراسیون وزنه برداری به عنوان دبیر این فدراسیون انتخاب شده بود، پس از مدتی فعالیت در این فدراسیون از مقام خود برکنار شد.

این برکناری در شرایطی صورت گرفت که رییس هیات وزنه برداری قزوین از مدت ها پیش به دلیل اختلافات موجود سازجدایی کوک کرده بود اما شاهد بازگشت او به این فدراسیون بودیم.

وی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در این رابطه گفت: از 6-5 ماه قبل روی برخی از مسائل که به سوء مدیریت در فدراسیون برمی گشت با آقای مرادی اختلاف نظر داشتیم که همین مساله منجر به برکناری بنده شد.

دبیر سابق فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: وعده هایی که ایشان در انتخابات داده بودند عملی نشد و حمایت از استان ها در 14-13 ماه گذشته شکل نگرفت.

مرادی در این خصوص توضیح داد: علیرغم اینکه قراربود 15درصد از بودجه فدراسیون به استان ها اختصاص یابد از 2میلیارد تومان بودجه سال قبل این فدراسیون تنها 10میلیون تومان یعنی چیزی کمتر از 4-3درصد به استان ها تعلق گرفت.

وی درباره دیگر علل قطع همکاری خود با فدراسیون وزنه برداری اظهار کرد: هزینه های نامعقول در فدراسیون و عدم کمک به تجهیزات استان ها و حقوق معوقه داوران موجب ایجاد بی نظمی هایی در این فدراسیون شده بود.

رییس هیات وزنه برداری قزوین در پاسخ به این سوال که چرا شما استعفاء ندادید تا مجبور به برکناری تان شوند هم گفت: در صورت استعفاء این کار به ضررم تمام می شد و از طرفی هم کار با این شرایط در آستانه المپیک بسیار دشوار بود.

مقامی خاطرنشان کرد: برگزاری جام فجر در این مقطع جنبه نمایشی داشت و رییس فدراسیون وزنه برداری تنها درصدد کسب مدال از سوی ورزشکاران بود که این مساله برعهده ورزشکاران است و ارتباطی با مدیریت ایشان ندارد.

وی درباره دوستی دیرینه خود با رییس فدراسیون وزنه برداری که منجر به بن بست کاری با وی شد هم تصریح کرد: ما تنها به لحاظ کاری با یکدیگر قطع همکاری کردیم چراکه جایگاه حقوقی بنده در معرض خطر بود و حمایت از هیات ها و زیرساخت ها به کل به دست فراموشی سپرده شده بود و هزینه های ناصحیح در فدراسیون باعث شده بود در 13ماه عمر این فدراسیون 2میلیارد تومان بدهی ایجاد شود درحالیکه کل بودجه این فدراسیون 2میلیارد تومان است.

رییس هیات وزنه برداری قزوین در خاتمه با اشاره به استعفای قبلی خود و تمرکز روی هیات وزنه برداری قزوین هم گفت: بنده از برج 8-7 سال گذشته از مقام خود استعفاء داده بودم که بنابه دلایلی به مقام خود بازگشتم ولی این بار شرایط برای ادامه کار مهیا نبود و می خواهم تمرکز صددرصدی خود را روی هیات وزنه برداری قزوین بگذارم.

مقامی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز