استاندار لرستان در جلسه شورای اداری استان :

میزان اعتبارات عمرانی لرستان طی امسال ۶۰۲ میلیارد تومان است/۹۶۶میلیارد تومان اعتبارات استان در حوزه های مختلف

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۷:۵۷:۲۹
کد خبر: ۴۲۲۷۴۵
میزان اعتبارات عمرانی لرستان طی امسال   ۶۰۲ میلیارد تومان  است/۹۶۶میلیارد تومان اعتبارات استان در حوزه های مختلف
میزان اعتبارات عمرانی لرستان طی سال جاری ۶۰۲ میلیارد تومان است و در این حوزه نیز شاهد رشد ۴۱ درصدی اعتبارات طی امسال نسبت به سال گذشته هستیم.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، استاندار لرستان گفت: میزان درآمد پیش بینی شده برای استان طی امسال ۳۸۸ میلیارد تومان بوده است واین میزان نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد رشد یافته است.

هوشنگ بازوندکه  در جلسه شورای اداری استان سخن می گفت با بیان این مطلب تصریح کرد:  برای رفع معضل بیکاری در استان لرستان ما نیازمند به هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم  .

وی مهم ترین چالش استان لرستان که مانع توسعه استان بوده را بحث بیکاری عنوان کرد وگفت:   تنها راه تحقق این میزان اعتبار مشارکت بخش خصوصی است.

بازوند بیان داشت: میزان اعتبارات هزینه ای استان لرستان طی امسال ۲۱۷ میلیارد تومان بوده است واین میزان نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد رشد یافته است.

وی افزود: میزان اعتبارات عمرانی لرستان طی سال جاری  ۶۰۲ میلیارد تومان  است و در این حوزه نیز شاهد رشد ۴۱ درصدی اعتبارات طی امسال نسبت به سال گذشته هستیم.

بازوند خاطر نشان کرد:اعتبارات ملی، استانی و ملی استانی شده لرستان طی سال جاری  ۳۶۴ میلیارد تومان  محسوب می شود و در مجموع اعتبارات استان لرستان در حوزه های مختلف ۹۶۶ میلیارد تومان است که این میزان اعتبار غیر از اعتبارات شرکت ها مانند گاز و اسناد خزانه، اوراق مشارکت و ... است.

نماینده عالی دولت در لرستان ضمن اشاره  به ظرفیت اعتبارات شناور و متفرقه در بودجه امسال  اظهار کرد:این اعتبارات ۲۵ هزار میلیارد تومان بوده که می توان با استفاده از ظرفیت نمایندگان استان سهم قابل توجهی را برای استان از این اعتبارات شناور دریافت کرد.

هوشنگ بازوند در پایان سخنان خود یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته ما می توانیم چهار درصد از مجموع اعتبارات شناور و متفرقه بودجه امسال را دریافت  نماییم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز