نماینده مردم سلسله ودلفان در مجلس شورای اسلامی :

تنش ها و بازی های سیاسی بلای جان توسعه لرستان شده است/سهم هر شهرستان از طرحهای اقتصاد مقاومتی مشخص شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۱:۳۶
کد خبر: ۴۲۲۷۵۰
تنش ها و بازی های سیاسی بلای جان توسعه لرستان شده است/سهم هر شهرستان از طرحهای اقتصاد مقاومتی مشخص شود
باید بین مسئولان، مدیران و همچنین نمایندگان استان وحدت و همدلی وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،نماینده مردم سلسله  گفت:با توجه به رایزنی های صورت گرفته در وزارت خانه ها خوشبختانه دولت عزم جدی در تحقق اقتصاد مقاومتی در لرستان دارد.

علی رستمیان شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری لرستان در سخنانی  تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در لرستان نیازمند کاهش موانع اداری، اعتبارات مورد نیاز، بهبود فضای کسب و کار، بهبود تولید و ... است

وی افزود: در این راستا می طلبد که فرمانداران شهرستانهای مختلف استان اقدامات جدی و عملیاتی برای تحقق این موضوعات و اقتصاد مقاومتی انجام دهند.

رستمیان  پرهیز از تنش و درگیریی های سیاسی در استان را ضروری خواند واظهار داشت: باید بین مسئولان، مدیران و همچنین نمایندگان استان وحدت و همدلی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: در استانهای توسعه یافته مانند اصفهان علیرغم تنوع سلایق سیاسی و اجرایی شاهد وحدت و همدلی بین مسئولان و نمایندگان آن هستیم و این در حالیست که تنش ها و بازی های سیاسی بلای جان توسعه لرستان شده است.

رستمیان با بیان اینکه سهم هر شهرستان از طرحهای اقتصاد مقاومتی باید مشخص شود یادآور شد: باید برای هر شهرستان طرح های مشخصی تعریف شود.

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی با اشاره  بحث زنان کارگر در شهرستان نورآباد عنوان کرد:دیدن صحنه حضور زنان در میادین نورآباد برای کار دل هر انسان متعهدی را درد می آورد.

علی رستمیان   توجه کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی به این زنان کارگر در شهرستان نورآبادرا خواستار شدو خاطر نشان کرد:ما هم در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی پیگیری های لازم را برای رفع مشکلات این قشر از مردم نورآبادرا به کار خواهیم گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز