امام جمعه خلخال

یادواره شهدای هفتم تیر در مسجد جمعه خلخال برگزار شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۹:۱۷
کد خبر: ۴۲۳۴۲۷
یادواره شهدای هفتم تیر در مسجد جمعه خلخال برگزار شد
امام جمعه خلخال گفت : اطاله دادرسی و طولانی شدن زمان رسیدگی به پرونده های قضایی در دادگستری ازمشکلات فراروی مردم ودستگاه قضایی این شهرستان است.

به گزارش برنا، حجت الاسلام امیررشتبری در آیین برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر درمسجد جمعه شهرخلخال افزود: با افزایش 2 قاضی به جمع 6 قاضی دادگستری انتظار می رود سرعت رسیدگی به پرونده ها افزایش یافته و مشکل اطاله دادرسی در آینده نزدیک بر طرف شود.
وی با بیان اینکه کم رنگ شدن اخلاق و رفتارعلوی درجامعه موجب افزایش اختلاف و فراوانی پرونده های قضایی در سطح جامعه خلخال شده است افزود: خالی بودن جای فرهنگ اغماص و بخشش از جمله عوامل افزایش اختلاف و افزایش تعداد مراجعان به دستگاه قضایی خلخال است.
و ی با پرداختن به خصوصیات قاضی در نظام اسلامی گفت: داشتن علم برای قضاوت دراسلام کافی نبوده و علم در کنار عقل و اعتقاد می تواند به قضاوت صحیح قضات کمک کند.
امام جمعه خلخال با گرامی داشت ایام شهادت امام علی (ع)از آن حضرت به عنوان قاضی عادل و عدالت گستردرجامعه یاد کرده و گفت : قضات امروزی جامعه نیز باید با استفاده از سیره و الگو های رفتاری امام علی (ع) قضاوت کنند تا شبهه ای درکار قضاوت ایجاد نشود .
حجت الاسلام رشتبری با گرامی داشت سالروز شهادت شهید آیت الله دکتربهشتی و یاران باوفایش درحادثه تروریستی انفجاردفتر حزب جمهوری اسلامی گفت : خدمات ارزنده شهید بهشتی به انقلاب و نظام اسلامی هرگز از اذهان مردم فراموش نمی شود و این شهید بزرگوار همواره جاودانه تاریخ خواهد ماند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز