اعلام بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب تامین اجتماعی استان

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۰:۲۹:۵۶
کد خبر: ۴۲۴۲۳۰
اعلام بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب تامین اجتماعی استان
در راستای حمایت از کارفرمایان محترم سازمان تامین اجتماعی استان آذربایجان غربی برابرآیین نامه اجرایی ،بخشودگی جریمه های بدهی حق بیمه واحدهای فعال تولیدی و آسیب دیده از تحریم و حوادث اعلام گردید.

بدینوسیله به استحضار می رساند که در راستای حمایت از کارفرمایان محترم سازمان تامین اجتماعی استان آذربایجان غربی برابرآیین نامه اجرایی ،بخشودگی جریمه های بدهی حق بیمه واحدهای فعال تولیدی و آسیب دیده از تحریم و حوادث اعلام گردید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، شایان ذکر است که بر اساس این آئین نامه ، کارفرمایان واحدهای تولیدی آسیب دیده از تحریم، نوسانات ارزی و یا سایر حوادث غیر مترقبه می توانند با مراجعه به شعب ۱۶ گانه تامین اجتماعی استان درخواست خود را ارائه نموده و ازمزایای این قانون به نفع تولید استفاده و بهره مند شوند.

همچنین در همین راستا و در جهت تعاملات سازمانی وامر خدمت رسانی به کارفرمایان تامین اجتماعی برابر هماهنگی های به عمل آمده مقصود مقدمی کیا مدیر کل تامین اجتماعی استان به همراه هیاتی طی برگزاری جلسه در فاز ۱ شهرک های صنعتی ارومیه و تشکیل جلسه پرسش و پاسخ و تشریح آئین نامه بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب در سالن اجتماعات شهرک صنعتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 در پایان جلسه از نزدیک با کارگران دیدار و از خط تولید کارخانجات آذرباطری ارومیه ، شرکت گلوکز و تراشکاری ماشین های سنگین ابراهیمی بازدید و راهکارهای لازم جهت استفاده از قوانین جاری سازمان تامین اجتماعی و از جمله بخشودگی جرائم اعلام گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز