استاندار ایلام :

توسعه ورزش همگانی و بازی های محلی نقش مهمی در سلامت جامعه دارد

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۲:۳۰:۱۶
کد خبر: ۴۲۴۳۵۶
توسعه ورزش همگانی و بازی های محلی نقش مهمی در سلامت جامعه دارد
استاندار ایلام گفت: توسعه ورزش همگانی و توجه به بازی های بومی - محلی نقش مهمی در سلامت جامعه و ایجاد نشاط در میان قشر جوان و نوجوان دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- محمدرضا مروارید شامگاه سه شنبه در دومین جلسه شورای ورزش همگانی استان ایلام اظهار کرد: توسعه این ورزش ها بعنوان زیربنای سایر رشته ها باید مورد توجه متولیان قرار گیرد.
وی افزود: باید همه امکانات را برای توسعه ورزش بکار گیریم چرا که ورزش مخاطب فراوان و هزینه کمی دارد و مهمترین عامل در پیشگیری از برخی آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد است.
مدیر کل ورزش و جوانان ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه ورزش استان 83 درصد رشد داشته است، گفت: ادارات استان باید با فراهم کردن امکان استفاده عموم از ظرفیت های حوزه ورزش، در جهت توسعه ورزش همگانی همکاری کنند.
بهروز حیدرزاده افزود: سال قبل بالاترین کمک های مالی به این اداره کل برای توسعه ورزش در استان از سوی راه و شهرسازی، آب روستایی و ثبت احوال بوده است.
وی یادآور شد: در بحث امکانات و تامین خوابگاه آموزش و پرورش و در بخش فضاهای ورزشی و وسایل نقیله نیز همیشه از کمک های اداره کار و امور اجتماعی و بهزیستی بهره مند شده ایم.
حیدرزاده به خدمات شهرداری در رشد و شکوفایی ورزش استان نیز اشاره کرد و گفت: ایجاد یک مسیر کوه روی به سمت هانیوان برای پیاده روی های خانوادگی، راه اندازی پارک بانوان، استفاده از فضاهای ورزشی فنی و حرفه ای، استفاده از جاده تندرستی مسیر دانشگاه ایلام و تجهیز بوستان ها و پارک ها به وسایل ورزش از مهمترین اقدام های شهرداری ایلام برای توسعه ورزش همگانی است.
حیدرزاده همچنین احیای جاده تندرستی در حاشیه پارک بلوط و پیاده روی در مجموعه ورزشی القدیر به علت دسترسی کامل همه خانواده ها و تعبیه تجهیرات ورزشی با حضور مربیان کارآمد را جز اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال 95 اعلام کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز