معاون مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد

واگذاری ۲ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان در سال جاری

۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۰۴:۴۶:۵۳
کد خبر: ۴۲۴۸۶۸
واگذاری ۲ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان در سال جاری
معاون مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری ۲ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛ نوید موسوی در نشست ظهر امروز شورای مسکن با اشاره به تعداد واحدهای احداث شده مسکن مهر در استان، گفت: ۵ هزار و ۱۲۷ واحد مسکن مهر سه جانبه در استان احداث شد که از این تعداد یک‌هزار و ۸۰۲ واحد مسکن مهر تحویل داده شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳ هزار و ۳۲۵ واحد مسکن مهر در حال تکمیل است که یک‌هزار و ۳۰۰ واحد از این تعداد، پروژه‌های مشکل‌دار هستند.

موسوی از تحویل ۲ هزار واحد مسکن مهر در استان خبر داد و گفت: سال جاری ۲ هزار واحد مسکن مهر واگذار می‌شود که از این تعداد ۷۵۶ واحد در شهرستان بویراحمد است که تلاش می‌کنیم با رفع مشکلات این واحدها هر چه سریع‌تر به متقاضیان واگذار شود.

معاون مسکن راه و شهرسازی  استان با بیان اینکه واگذاری پروژه‌های مسکن مهر در گذشته بدون بررسی اقتصادی و قیمت‌گذاری درست و اصولی بوده است، افزود: هنوز نتوانستیم با برخی از پیمانکاران پروژه مسکن مهر به توافق برسیم.

موسوی با اشاره به تعداد طرح‌های مسکن مهر در شهرستان گچساران گفت: تعداد طرح‌های مسکن مهر در استان یک‌هزار و ۷۵۶ واحد است که از این تعداد ۸۹۶ واحد تحویل داده شده و ۱۰۸ واحد دیگر آماده تحویل است، ضمن اینکه پروژه‌های مسکن مهر گچساران با مشکلات فراوانی مواجه هستند.

معاون مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه ۹۱۲ واحد مسکن مهر در شهرستان کهگیلویه احداث شده، گفت: ۱۵۰ واحد تکمیل و به متقاضیان واگذار شد و ۱۵۰ واحد دیگر به دلیل مشکلات فاضلاب قابل واگذاری نیست.

وی اضافه کرد: تاکنون به هر واحد مسکن مهر در استان سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان یارانه پرداخت شده است که پرداخت یارانه به واحدهای مسکن مهر استان بی‌سابقه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز