استاندار کهگیلویه و بویراحمد

کمک مالی دولت از طریق دومنبع جهت بازسازی مسکن روستائی

۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۴:۲۰:۴۷
کد خبر: ۴۲۴۹۰۱
کمک مالی دولت از طریق دومنبع جهت بازسازی مسکن روستائی
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از کمک مالی دولت از طریق دومنبع جهت بازسازی مسکن روستائی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج ؛دکترسیدموسی خادمی در جلسه شورای مسکن استان، گفت: دولت برای بازسازی هر واحد مسکن روستای پنج میلیون تومان یارانه و20 میلیون تومان وام کم بهره اختصاص داده است.

خادمی، این کمک بلاعوض و تسهیلاتی را برای بازسازی مسکن روستایی فرصت مناسبی دانست و اظهار امیدواریم کرد، بانک ‌های عامل استان در پرداخت وام به متقاضیان معرفی شده کوتاهی نکنند.

استاندار افزود: متقاضیان، تسهیلات  بهسازی مسکن را از بانک ‌ها دریافت خواهند کرد و پنج میلیون تومان یارانه را از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دریافت می کنند.

خادمی تصریح کرد: هر فردی که برای دریافت وام بهسازی مسکن روستایی به وسیله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به بانک معرفی می ‌شود، باید بانک تسهیلات مورد نیاز را در اختیار آنان قرار دهد.

استاندار، همچنین به مشکلات مسکن مهر درشهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران اشاره کرد و گفت: برخی مجتمع ها در این سه شهر مشکلات جانبی متفاوتی دارند که برای رفع آنها در جلسات بررسی و جهت اقدام به کمیته مربوطه محول می شود.

خادمی از مالکین واحدها، پیمانکاران، بانک عامل و همه دستگاه های خدمات رسان خواست تا نهایت همکاری را با کمیته مربوطه پیگیری مشکلات مسکن مهر واداره کل مسکن و شهر سازی استان برای تسریع در روند تکمیل آنها داشته باشند.

استاندار تصریح کرد: برای رفع مشکلات مسکن مهر در استان با حضور معاون امور عمرانی، دفتر فنی استانداری و راه و شهرسازی، جلساتی در خصوص مشکلات مسکن مهر برگزار ومصوبات آن باید به اجرا درآیند.

استاندار ابراز داشت: پیمانکاران پروژه مسکن مهرکه مطالباتی دارند در صورت رضایت در مقابل مطالباتشان زمین به آنها واگذار می شود.

ج/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز