دعوت شهردار ارومیه از مردم برای شرکت در راه پیمایی روز قدس

۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۹:۰۷
کد خبر: ۴۲۴۹۱۴
دعوت شهردار ارومیه از مردم برای شرکت در راه پیمایی روز قدس
محمد حضرت پور شهردار ارومیه با انتشار پیامی، روز قدس را روز اتحاد کشور های اسلامی دانست و آحاد مردم را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، پیام شهردار ارومیه بشرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

اینک در آستانه سی و هشتمین سال از نامگذاری پر خیر و برکت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز جهانی قدس» به سر می‌بریم، بی‌شک این نامگذاری نه یک حرکت انفعالی و نمادین بلکه طرح و برنامه‌ای هوشمندانه برای مقابله با استکبار و غارتگران بین‌المللی است که از سوی امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شده و در واقع می‌توان از این روز با عنوان روز اتحاد کشورهای اسلامی در برابر این افراد یاد کرد.

صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را نابود شدنی می‌داند و برای نابودی آن از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کند.

بدون شک امسال نیز راهپیمایی روز قدس با توجه به اقدامات اخیر دشمن در منطقه به خصوص در کشورهای سوریه، یمن، عراق و کشتار مردم بی‌گناه توسط تکفیری‌‌ها و داعشی‌ها پر رنگ‌تر از هر سال برگزار خواهد شد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار  ارومیه دعوت می‌نمایم با حضور قدرتمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی و جبهه مقاومت اسلامی در این برهه حساس و تاریخی جهان اسلام  باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز