توسط هیات ورزشهای رزمی شهرستان بویین زهرا؛

"بوکس شطرنج" هم وارد گود شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۵:۳۹
کد خبر: ۴۲۴۹۲۰
بوکس شطرنج هم وارد گود شد
سبک بوکس شطرنج در هیات ورزشهای رزمی شهرستان بویین زهرا تاسیس شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، جلسه هیات ورزشهای رزمی شهرستان بویین زهرا با حضور "افشین هادی چگینی" رییس هیات ورزش های رزمی قزوین و بالایی رییس هیات ورزشهای رزمی شهرستان بویین زهرا و بختیاری رییس سبک بوکس شطرنج و عباسی دبیر هیات ورزشهای رزمی این شهرستان برگزار و سبک "بوکس شطرنج" به صورت رسمی فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد.

در این جلسه که صبح امروز در محل هیات ورزشهای رزمی شهرستان بویین زهرا برگزارشد، بناشد ازاین پس بوکس شطرنج به جمع سبک های ورزشهای رزمی اضافه شود که این کار در استان قزوین از شهرستان بویین زهرا شروع شده است.

"افشین هادی چگینی" درباره این سبک جدید که در نوع خودش جالب است گفت: رشته بوکس شطرنج (چس بوکسینگ) 50درصد جسمی و 50درصد ذهنی است که شامل 4-3 راند شطرنج و 4-3 راند بوکس است.

وی ادامه داد: این سبک دارای فدراسیون جهانی و مستقل می باشد و حدود دوسال است که وارد کشور ما شده و درصدد هستیم تا این رشته را در کل استان تعیمم دهیم.

هادی چگینی در پاسخ به اینکه چه شد این سبک را از شهرستان بویین زهرا آغازکردید هم گفت:با توجه به تغییر و تحولاتی که در ریاست هیات ورزشهای رزمی شهرستان بویین زهرا ایجاد کرده بودیم و از طرفی باتوجه به اینکه رییس سبک در این شهرستان فعال هستند به تصمیم ایشان این سبک فعالیت خود را از این شهرستان آغاز کرد.

نماینده فدراسیون ورزشهای رزمی در امور استان ها درباره متمرکز شدن این سبک در هیات ورزشهای رزمی قزوین هم اظهار کرد: این وظیفه رییس سبک است که مبادرت به این کار کند تا این سبک در قزوین و سایر هیات های استان فعال باشد و از طرفی هم اگر این سبک همانند سبک های دیگر فعال نباشد در آن تغییر و تحولاتی ایجاد خواهیم کرد.

هادی چگینی خاطرنشان کرد: ممکن است این سبک به مجموعه فدراسیون بوکس منتقل شود ولی تاکنون چیزی قطعی نشده است.

هادی چگینی درخاتمه درباره برنامه این هیات برای این سبک جدیدالورود خاطرنشان کرد: بسته های حمایتی خود را از این سبک و سایر سبک ها درنظر داریم تا در اسرع وقت اقدامات لازم را از آنها جهت موفقیت در رقابتهای پیش رو انجام دهیم.

شطرنج بوکس

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز