خبرخوش برای مردم کهگیلویه:

مرکز ام.آر.آی دهدشت در سفر هیأت دولت افتتاح می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۶:۲۵
کد خبر: ۴۲۵۶۹۷
مرکز ام.آر.آی دهدشت در سفر هیأت دولت افتتاح می‌شود
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از افتتاح مرکز ام.آر.آی دهدشت در سفر هیأت دولت به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از دهدشت؛سید غفار شفایی اظهار داشت: این دستگاه وارد مدار شده و در سفر هیأت دولت افتتاح خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: در ادامه اجرای بسته خدمت هتلینگ بیمارستان،تعمیر و نوسازی بخش‌های جراحی مغز و اعصاب و آی.سی.یو نیز تکمیل شده و در سفر هیأت دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه از زمان اجرای طرح تحول سلامت کارهای خوبی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان انجام شده است، افزود: در بیمارستان اقداماتی از قبیل نصب و راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی دیجیتال،جداسازی آزمایشگاه اورژانس، تکمیل و راه‌اندازی آی.سی.یوی نوزادان علاوه بر تعمیر،تجهیز و نوسازی بخش‌های مختلف بیمارستان به انجام رسیده است.

شفایی تصریح کرد: سونوگرافی با تعرفه دولتی در کلینیک امام سجاد(ع) راه‌اندازی و سیستم نوبت‌دهی این مرکز درمانی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد مراجعه به این کلینیک به صورت حضوری است، افزود: ۲۰ درصد از طریق اینترنت و ۲۰ درصد با تلفن اقدام به نوبت‌دهی می‌کنند.

شفایی با اشاره به ظرفیت محدود فضای اورژانس خاتم، تصویب احداث اورژانس جدید با ۴۰ تخت مصوب را از دیگر خدمات بیمارستان برشمرد و گفت: این اورژانس سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: ساختمان امحاء زباله با تجهیز دستگاه زباله‌سوز یک هزار لیتری راه‌اندازی و مشکل زباله‌های عفونی بیمارستان و دیگر مراکز درمانی را رفع کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز