با حضور ۶۳ تیم از ۳۱ استان کشور در اواخر مردادماه :

لیگ برتر فوتسال جوانان کشور در بروجردبرگزار می شود

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۸:۱۰
کد خبر: ۴۲۶۲۰۸
لیگ برتر فوتسال جوانان کشور در بروجردبرگزار می شود
رئیس هیئت فوتسال شهرستان بروجرد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت :لیگ برتر فوتسال جوانان کشور در بروجرد برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان ، رئیس هیئت فوتسال شهرستان بروجرد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت :لیگ برتر فوتسال جوانان کشور در بروجرد برگزار می شود.

سید کمالدین حسینی  با بیان اینکه این دوره از مسابقات هرساله به میزبانی یکی از استانهای کشور برگزار می شود تصریح کرد: با هماهنگی فدراسیون فوتبال و برنامه ریزی به عمل آمده میزبانی این دوره از مسابقات به شهرستان بروجرد واگذار شده است.

حسینی بیان داشت: این مسابقات با حضور ۶۳ تیم از ۳۱ استان کشور در اواخر مردادماه برگزار خواهد شد که از استان لرستان به خاطر میزبانی بروجرد، سه تیم مجوز حضور در مسابقات را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تیم ها از سال گذشته در حال آماده سازی برای حضور در این مسابقات هستند، گفت: متاسفانه تیم بروجرد پارسال در این مسابقات شرکت نکرد ولی امسال به دلیل میزبانی شانس موفقیت در این مسابقات را دارد.

رئیس هیات فوتسال بروجرد اشاره کرد: یک یا 2 تیم از بروجرد با نام اداره ورزش و جوانان و منتخب بروجرد در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: بازی ها در سه سالن ولایت، شهید بروجردی و کارگران بروجرد با حضور ۲۳ داور و زیر نظر ۸ ناظر از فدراسیون فوتبال در قالب ۱۶ گروه ۴ تیمی برگزار می شود.

حسینی  خاطر نشان کرد: در وحله اول بحث اجرایی مسابقات از مهمترین مسائل مورد نظر به شمار می رود که باید با کیفیت بالایی به عنوان میزبان مسابقات عمل کنیم و دستاوردهای لازم در این زمینه در نظر گرفته شود.

وی افزود:  تعامل و همکاری ادارات  از مهترین برنامه های این لیگ به میزبانی بروجرد  است و حضور 1500 ورزشکار به شهرستان می تواند در زمینه بحث فرهنگ گردشگری و ایجاد تورهای سیاحتی و تفریحی بسیار موثر باشد 

حسینی اظهار داشت: ما انتظار داریم که مسئولان  ومدیران دستگاه های اجرایی  در این ارتباط همکاری لازم را با هیئت فوتسال داشته باشند.

وی بر لزوم تشکیل کمیته استقبال از ورزشکاران و تامین امنیت مسابقات تاکید کرد و گفت: اسکان و پذیرایی مناسب تیم های ورزشی و جذب حامی برای این مسابقات نیازمند همکاری ادارات و شرکت های خصوصی است

حسینی  گفت: کادر فنی تیم ملی برای استعداد یابی بازیکنان در این مسابقات  نیز حضور خواهعند داشت : وامیدواریم که بازیکنان لرستان ظرفیت و پتانسیل لازم را برای حضور در رده های بالاتر را داشته باشند.

رییس هیئت فوتسال بروجرد بابیان اینکه هیئت فوتسال بروجرد با انتخاب ۲۰ بازیکن جوان و نوجوان برای حضور در این مسابقات هم اکنون در حال برگزاری تمرینات فشرده زیر نظر مربیان هستند  یادآور شد: در نظر داریم تا در روزهای آینده دو دیدار تدارکاتی با تیم فتح همدان که یکی از مدعیان قهرمانی در این مسابقات است را برگزار کنیم.

سید کمال الدین حسینی در خاتمه تاکید کرد:  هدف از برگزاری این مسابقات در بروجرد را بالا بردن سطح کمی و کیفی ورزش فوتسال و فوتبال در شهرستان است و مطمئنا با برنامه ریزی و دادن انگیزه های لازم به افراد خلاق در زمینه فوتسال  در سالهای آینده شاهد حضور بازیکنان مطرح در سطح ملی و حتی در دنیا خواهیم بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز