مسابقات کورس به میزبانی سمنان برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۱:۴۶
کد خبر: ۴۲۶۶۷۰
مسابقات کورس به میزبانی سمنان برگزار می شود
استان سمنان با آماده سازی میدانهای اسبدوانی به زودی مسابقات کورس را برگزار خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ؛ نمایندگان برگزیده اسبدوانی از استان های تهران، گلستان، البرز، خراسان رضوی و خوزستان در حضور خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری، تشکیل جلسه دادند و نخستین گام ها را برای ایجاد کمیته ملی اسبدوانی کشور برداشتند.

اهمیت رشته اسب دوانی به عنوان یک حرفه ریشه دار در مناطق مختلف کشور، به ویژه منطقه گلستان که تامین کننده معاش و زندگی بخش عمده ای از شهروندان است، زمینه ساز تشکیل این کمیته ملی، شد تا مسائل و مشکلات کلان تولید، پرورش و نگهداری اسب های اختصاصی رشته کورس را بررسی نماید و در تعامل با معاونت اسبدوانی فدراسیون، در مسیر رشد و ارتقاء این رشته زیبا، مهیج و پرطرفدار حرکت کند.

در این نشست، اعضاء کمیته ملی اسب دوانی به اتفاق آراء، آقایان محمود خراسانی، حمید رادان و فرخ پیروزان را به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس و دبیر این کمیته برگزیدند.

در این نشست، اعلام شد که علاوه بر رونق دیرپای کورس در گلستان، تهران، یزد و خوزستان، استان های دیگری همچون سمنان ، گیلان ،  آذربایجان های شرقی و غربی، لرستان و خراسان رضوی نیز با آماده سازی میدان های اسبدوانی، به زودی مسابقات کورس را برگزار خواهند کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز