مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد:

تحویل گاز به نیروگاه شهیدرجایی ۸درصد افزایش داشته است

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۳:۱۸
کد خبر: ۴۲۶۷۰۸
تحویل گاز به نیروگاه شهیدرجایی ۸درصد افزایش داشته است
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از افزایش 8درصدی میزان گاز تحویلی به نیروگاه شهیدرجایی در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 8درصدی گاز تحویلی به نیروگاه شهیدرجایی بوده ایم.

وی در این زمینه اظهار کرد: 787میلیون و 911هزار متر مکعب گاز در فصل بهار امسال به نیروگاه شهیدرجایی تحویل داده شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8درصد و نسبت به بهار سال93، 49درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: گاز تحویلی به این نیروگاه در سه ماهه اول امسال روزانه 8میلیون و 472هزار متر مکعب بوده است.

مفرد بوشهری در ادامه میزان مصرف کل گاز استان در سه ماهه نخست امسال را در حدود 1میلیارد و 233میلیون متر مکعب اعلام کرد و گفت: 63درصد از مصرف کل گاز استان در این مقطع مربوط به نیروگاه می باشد که خوشبختانه این موضوع کاهش مصرف سوخت های مایع و به دنبال آن کاهش آلایندگی و صرفه های اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

وی مقدار مصرف گاز توسط صنایع استان در سه ماهه ابتدایی امسال را 198میلیون و 916هزار متر مکعب اعلام کرد و گفت: این مقدار معادل 16درصد مصرف کل گاز استان می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان بیان کرد: مجموع اقدامات انجام شده، کاهش 61درصدی مصرف نفت کوره در استان را در پی داشته است که امیدواریم با فراهم سازی بسترهای مناسب زمینه گازرسانی حداکثری به صنایع استان فراهم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز