با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی فینال مسابقات بسکتبال جام رمضان برگزار شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۲:۱۱
کد خبر: ۴۲۶۷۳۸
با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی فینال مسابقات بسکتبال جام رمضان برگزار شد
فینال مسابقات بسکتبال جام رمضان و اهدای جوایز با حضور کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خانه بسکتبال مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فینال مسابقات بسکتبال جام رمضان شامگاه روز گذشته در خانه بسکتبال مشهد، با حضور کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هوشنگ ولی پور معاون توسعه امور و رزش و سیدهاشم حسینی مشاور مدیرکل و سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خانه بسکتبال مشهد برگزار شد.

گفتنی است این مسابقات با عنوان نکوداشت پیشکسوتان علی عبداحد، محمود الهیاری، مسعود شیرازی به مدت  23 روز با  حضور 15 تیم و انجام 29 مسابقه برگزار شد که در نهایت تیم‌های پارسا، آبفا و مدیارشرق توانستند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را کسب کنند.

در اختتامیه پرشور این مسابقات که با حضور تیم ملی  بسکتبال جوانان کشورمان و پیشکسوتان و تماشاچیان شور و نشاط خاصی در سالن خانه بسکتبال مشهد ایجاد شده بود.

در این مراسم توسط کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از پیشکسوتان، مربیان، داوران، بازیکنان و نام آوران بکستبال خراسان رضوی تقدیر و تجلیل شد.

در پایان این جام که با محوریت اخلاق مداری در ورزش برگزار شد، تیم ستارگان داریوش توانست عنوان تیم اخلاق و باقر شریفی از تیم پارسا توانست عنوان بازیکن اخلاق را از آن خود کنند. پیش از این و در پایان هر 29 بازی انجام شده این جام از سوی پیشکسوتان از بازیکن اخلاق هر رقابت تقدیر به عمل می‌آمد.

سیامک محمدزاده از تیم ترافیک شهرداری نیز به عنوان مربی برتر این‌ رقابت‌ها انتخاب شد.

گفتنی است در این مراسم از ابوالفضل سیدی بازیکن مشهدی تیم ملی جوانان کشور و امیر حسین رحیم‌زاده بازیکن مشهدی راه یافته به معتبرترین بازی‌های تابستانی زیر 16 سال آمریکا، تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز