معاون عمرانی استاندار در جلسه ایمنی راه ها:

حضور پررنگ دستگاه های ایمنی در راه ها اهمیت دارد

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۵:۵۳
کد خبر: ۴۲۶۷۷۲
حضور پررنگ دستگاه های ایمنی در راه ها اهمیت دارد
معاون عمرانی استاندار در جلسه ایمنی راه ها بر حضور پررنگ دستگاه های ایمنی راه ها باتوجه به آغاز سفرهای تابستانی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار در این جلسه گفت: باتوجه به تعطیلات پیش رو و آغاز مسافرت های تابستانی، حضور پررنگ دستگاه های ایمنی راه ها و هماهنگی این دستگاه ها با یکدیگر در خدمات رسانی بهتر به مسافرین در بحث ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در این باره تصریح کرد: مهمترین بحث در سفر که دارای اهمیت است ایمنی می باشد و باید در راستای بحث های ایمنی و ارتقاع ایمنی در سطح محورهای استان بخصوص محورهای مهم گام های موثری برداشته شود.

حبیبی اظهار کرد: استان قزوین دارای محورهای مهم و پرتردد کشور است و به نوعی ترافیک استان های شمالی، غربی و پایتخت را تنظیم می کند، مخصوصا در ایام تعطیلات که شمار تردد خودروهای عبوری چندین برابر خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه محورهای استان قزوین به سمت غرب، شمال و پایتخت به صورت آزاد راه می باشد افزود: سرعت در این محورها بسیار بالاست که نیازمند کنترل های ویژه در این حوزه می باشد که اولین اقدام حضور پررنگ دستگاه های امدادی و خدماتی به ویژه در ایام تعطیلات است که باعث آرامش مسافران در جاده ها خواهد شد.

حبیبی خاطرنشان کرد: در روزهای نوروز سال جاری 42درصد کاهش تلفات جاده ای داشتیم که این امر با تلاش دستگاه های مرتبط محقق شده است.

وی در پایان یادآور شد: برای تعطیلات پیش رو و مسافرت ها، آماده به کار بودن دوربین های کنترل سرعت در سطح جاده ها، خط کشی، لکه گیری و روکش آسفالت جاده های مهم و پرتردد و کنترل عوارضی ها که باعث ترافیک می شوند از نکات مهم و حساس است که باید مورد توجه قرار گرفته و دارای اولویت باشد.

گفتنی است جلسه کمیته ایمنی راه ها به ریاست معاون عمرانی استاندار و دبیری اداره کل راه و شهرسازی و با حضور دستگاه های خدمت رسان و امداد رسان جاده ای در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز