از سوی پلیس راه قزوین؛

محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر اعلام شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۱:۵۰
کد خبر: ۴۲۷۱۸۱
محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر اعلام شد
رییس پلیس راه استان قزوین از اعمال محدودیت های ترافیکی ایام تعطیلات عید سعید فطر در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری رییس پلیس راه استان قزوین گفت: به منظور ارتقاء ضریب ایمنی و ایجاد ترافیک روان در ایام تعطیلات عید سعید فطر، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان قزوین اعمال خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: در محور اتوبان قزوین– کرج(باند شمالی) و محور قدیم قزوین– رشت تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت12 تا ساعت24 روز سه شنبه مورخه 15/04/95 ممنوع است.

سرهنگ بیگلری اضافه کرد: در محور قدیم قزوین– رشت و بالعکس روزهای چهارشنبه 16/04/95 و جمعه 18/04/95 از ساعت8 تا ساعت24 تردد انواع کامیون تریلر به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: در محور اتوبان قزوین– کرج روز چهارشنبه مورخه 16/04/95 از ساعت7 تا 2 (باند جنوبی) و روز جمعه 18/04/95 از ساعت12 الی1 بامداد روز شنبه در(باند جنوبی) و روز شنبه مورخه 19/04/95 از ساعت12 الی24 تردد انواع کامیون تریلر به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است.

رییس پلیس راه استان در خاتمه از کلیه رانندگان درخواست کرد ضمن رعایت مقررات راهنمایی رانندگی با آرامش بیشتری رانندگی و به علت افزایش تردد در محورها فاصله طولی را رعایت و از تغییر مسیر ناگهانی در آزاد راه ها خودداری کرده و در زمان خستگی و خواب آلودگی با هدایت خودرو به پارکینگ استراحت و به مسیر خود ادامه دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز